• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

میزهای خدمات سهامداران در شعب منتخب بانک دی راه‌اندازی شده است

  • کد خبر : 18986
  • 22 تیر 1400 - 15:10
میزهای خدمات سهامداران در شعب منتخب بانک دی راه‌اندازی شده است

رئیس‌هیئت‌مدیره بانک دی از راه‌اندازی میزهای خدمت سهامداران در شعب منتخب بانک دی خبر داد.

به گزارش رویداد خبر ، غلامرضا خلیل ارجمندی، گفت: در یک سال گذشته با حمایت بانک مرکزی، سازمان بورس، بنیادشهید و امور ایثارگران و همت جمعی کارکنان خدوم بانک توانستیم فراز و نشیب‌های سالیان گذشته بانک مانند زیان انباشته، بدهی به بانک مرکزی و مسائل مرتبط با عملیات بانکی این بانک را کاهش دهیم و حال با تشکیل مجمع افزایش سرمایه و طی تشریفات قانونی ثبت افزایش سرمایه، در آستانه بازگشایی مجدد نماد دی قرار داریم.
وی افزود: با همت هیئت‌مدیره و تمامی کارکنان بانک دی، تمامی تشریفات قانونی ثبت افزایش سرمایه و اخذ تأییدیه‌های لازم از بانک مرکزی در زمان مقتضی انجام شد و سازمان بورس هم پس از بررسی‌های لازم و اخذ مستندات لازم، سازوکار بازگشایی نماد بانک دی را فراهم کرده است.
ارجمندی با اشاره به لزوم توجه سهامداران به عملکرد بانک دی در یک سال گذشته و پرهیز از رفتارهای هیجانی در برخورد با نماد دی تصریح کرد: مروری بر عملکرد بانک دی حاکی از رشد شاخص‌های عملیاتی این بانک در حوزه‌های مختلف است که این امر نویدبخش چشم‌اندازی روش برای این بانک است.
وی افزود: رشد تنوع درآمدی بانک، اقدامات توسعه‌ای ایجادشده در بخش بین‌الملل و فناوری اطلاعات، رشد منابع سپرده‌ای، تدوین برنامه بودجه منظم در بانک و رصد مستمر فرایندها از مهم‌ترین اقداماتی است که به تحقق اهداف در چهارماه ابتدایی سال منجر شده است و پیش‌بینی می‌شود شاهد کسب سود عملیاتی و به صفر رساندن زیان انباشته تا پایان سال جاری باشیم.
وی ادامه داد: در این مدت، کاهش بدهی بین بانکی و به صفر رسیدن بدهی به بانک مرکزی سبب شده است بانک دی امروز به لحاظ شاخص‌های عملیاتی در شرایط مطلوبی قرار بگیرد.
رییس هیئت‌مدیره بانک دی با اشاره به اینکه همواره مجموعه بنیادشهید و امور ایثارگران و شرکت‌های وابسته به بانک و بنیادشهید، به عنوان بازارگردان حمایت‌های قابل قبولی از سهامداران و بازار داشتند، گفت: با توجه به شناوری بیش از ۹۰ درصدی سهام دی، قیمت آن کاملا وابسته به عملکرد بانک، رفتار سهامداران و شرایط بازار سرمایه است.
وی افزود: از سهامداران انتظار می‌رود اطلاعات صحیح را از طریق مراجع رسمی بانک و سامانه ناشران بورس (کدال) دریافت کنند و درگیر شایعات کانال‌های فضای مجازی نشوند.
رییس هیئت‌‌مدیره بانک دی ادامه داد: بانک دی برای پاسخگویی مؤثر به سهامداران، علاوه بر اطلاع‌رسانی از طریق روابط‌عمومی بانک، سخنگوی اداره سهام و کدال، تمهیدی اندیشیده است تا سهامداران بتوانند به صورت حضوری نیز از طریق میز خدمات سهامداران در تمام مراکز استان‌ها و در تعدادی از شعب منتخب تهران کسب اطلاع کنند.  
ارجمندی شعب شهرری، انقلاب، آزادی، تهرانپارس و شعبه مستقل مرکزی بانک دی را به عنوان شعب منتخب در تهران برای ارائه خدمات مشاوره‌ای به سهامداران معرفی کرد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا نیازی به حضوری فیزیکی نیست اما برای شفاف‌سازی، اگر سهامداری بخواهد علاوه بر مراجع رسمی معرفی شده، از طریق حضوری نیز کسب اطلاع کند می‌تواند با مراجعه به شعب منتخب خدمات مشاوره‌ای دریافت کند.
وی با اشاره به شفافیت بانک دی در ارائه اطلاعات به سهامداران گفت: این اطمینان را به سهامداران می‌دهیم که هیچ رانت اطلاعاتی در اختیار فرد یا گروه خاصی قرار ندارد و اطلاعات شفاف در زمینه صورت‌های مالی بانک و شرکت‌های تابعه در اختیار عموم سهامداران قرار خواهد گرفت.
ارجمندی سال ۱۴۰۰ را سال جهش بانک دی دانست و تأکید کرد: امیدوارم چشم‌انداز روشن بانک دی، زمینه اطمینان و صبوری سهامداران را فراهم کند. معتقدیم سفته‌بازی و رفتار هیجانی به نفع سهامداران بانک نیست بلکه سهامداران واقعی بانک باید بدانند که بانک و بنیادشهید همواره از منافع آن‌ها صیانت می‌کنند تا بازار، قیمت سهم را در یک مسیر منطقی تعیین کند.
منبع بورس ۲۴

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=18986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.