• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

میرهاشم موسوی به دنبال اجتماعی کردن تامین اجتماعی است

  • کد خبر : 30969
  • 06 آذر 1400 - 16:37
میرهاشم موسوی به دنبال اجتماعی کردن تامین اجتماعی است

نماینده مردم چابهار و کنارک، نیک‌شهر، قصر قند و دشتیاری گفت: میرهاشم موسوی به دنبال اجتماعی کردن و مردمی اداره کردن سازمان تامین اجتماعی است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نماینده مردم چابهار و کنارک، نیک‌شهر، قصر قند و دشتیاری گفت: میرهاشم موسوی به دنبال اجتماعی کردن و مردمی اداره کردن سازمان تامین اجتماعی است.

معین‌الدین سعیدی افزود: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با حضور در مناطق نابرخوردار از جمله استان سیستان و بلوچستان و به ویژه مناطق چابهار و کنارک ثابت کرد که به دنبال رفع مشکلات مناطق محروم است و من به عنوان نماینده مردم منطقه از ایشان تشکر می‌کنم.

وی افزود: در این سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مصوبات بسیار خوبی را برای استان سیستان و بلوچستان به ویژه مناطق محروم داشت که در نوع خود کم نظیر است.

نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مناطق مختلف و بررسی مسائل و مشکلات شعب و بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های سازمان را نقطه قوت سفر‌های ایشان است و امیدواریم مسئولان استانی بتوانند از فرصت ایجاد شده و رویکرد جدید مدیریت سازمان تامین اجتماعی برای پیشرفت استان استفاده کنند.

سعیدی در پایان ضمن تقدیر از میرهاشم موسوی گفت: امیدواریم با حضور تیم اقتصادی سازمان تامین اجتماعی در استان سیستان و بلوچستان، تصمیمات خوبی در راستای ایجاد اشتغال و پیشرفت استان اتخاذ شود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=30969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.