• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

مهر تایید بیمه مرکزی بر مجوز قبولی اتکایی بیمه “ما”

  • کد خبر : 10743
  • 22 اسفند 1399 - 19:26
مهر تایید بیمه مرکزی بر مجوز قبولی اتکایی بیمه “ما”

شرکت سهامی بیمه “ما” با تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار مجوز اتکایی قبولی از داخل را دریافت کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه “ما”؛ با ارسال تاییدیه مدیرکل محترم پذیرش موسسات بیمه ای بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بیمه “ما” مجوز اتکایی قبولی از داخل را دریافت کرد.

بر اساس این تاییدیه که به استناد ضوابط پذیرش اتکایی شرکت های بیمه مستقیم و حسب بررسی های به عمل آمده صادر شده است، بیمه “ما” از این پس مجوز قبولی اتکایی از داخل دارد و می تواند فعالیت های خود را در این زمینه گسترش دهد.

بر اساس آخرین گزارش منتشره دوره یکماهه منتهی به ۳۰/۱۱/۹۹ حق بیمه صادره شرکت بیمه ما از مرز ۱۴۰۰۰ میلیارد ریال عبور کرده و این در حالی است که با دریافت مجوز اتکایی قبولی از داخل و توسعه فعالیت ها، شرکت خواهد توانست به سوی کسب سودآوری بیشتر قدم بردارد که این موضوع می تواند خبر خوشی برای سهامداران بیمه “ما” باشد. پس از افزایش سرمایه از ۱۵۰۰ به ۴۰۰۰ میلیارد ریال، علاوه بر افزایش ظرفیت نگهداری، شرکت از سرمایه لازم برای دریافت مجوز اتکایی برخوردار شد.

بیمه “ما” که برای نهمین  سال متوالی  تاییدیه سطح یک توانگری مالی خود را با افزایش نسبت توانگری به عدد ۱۸۴  دریافت کرده است، به عنوان هشتمین شرکت بیمه گر در میان شرکت های فعال صنعت بیمه در حوزه قبولی اتکایی از داخل، مجوز قبولی اتکائی خود را از بیمه مرکزی دریافت کرد تا همچنان بعنوان تنها شرکت بیمه ای بانک ملت و در قالب یکی از توانمندترین شرکت های بیمه خصوصی کشور خدمات برتر خود را مطرح کرده و از محل اخذ مجوز اتکائی قبولی پرتفوی مناسب و سودآوری را تولید کند.

احسان همتی مدیر بیمه های اتکایی و امور بین الملل بیمه “ما” با اعلام این خبر گفت: شرکت سهامی بیمه “ما” با سطح توانگری یک و نسبت توانگری ۱۸۴، سرمایه ۴۰۰۰ میلیارد ریالی و نظر به وجود تیم متخصص اتکائی، پس از اخذ تاییدیه کمیته کارکنان کلیدی مستقر در بیمه مرکزی ج.ا.ا و اخذ نظر مساعد نماینده نهاد ناظر صنعت بیمه کشور در خصوص نرم افزار اتکایی قبولی، موفق به اخذ مجوز قبولی اتکایی از داخل کشور شد. حسن رابطه با شرکت های بیمه مستقیم و اتکائی بازار ، حمایت از اقتصاد کشور، ایجاد ظرفیت اتکائی مربوطه و بر اساس مدل سودآوری تلاش بر آن خواهد بود تا با بررسی های فنی و پاسخگوئی مناسب و دراسرع وقت به نیاز های بیمه گران اتکائی واگذارنده ، بار دیگر موفقیت های شرکت در این حوزه واصل و نسبت به توسعه فعالیت های اتکائی شرکت بیمه “ما” اقدام شود. ان شاءا…

مهندس همتی در این خصوص افزود : ایجاد کانال های ارتباطی نوین، به کارگیری و توسعه پلتفرم های فناوری و گسترش روابط اتکائی در بستر آی تی از ماموریت های جدی مدیریت بیمه های اتکائی و امور بین الملل شرکت بیمه “ما” در چشم انداز ۵ ساله خود می باشد. امید است تا با اتکال به خداوند منان و رفع تحریم های ظالمانه بر کشورمان ، همچنین با اتکا به تخصص ، تجرب ، توانمندی های داخلی و ارتباطات موثر و فنی این شرکت با شرکت های بیمه گر اتکائی و بروکری فعال ، مطرح و معتبر در دنیا ، در آینده نزدیک امکان انعقاد قراردادهای اتکائی در حوزه بین الملل فراهم شده تا سبد اتکائی شرکت بیمه “ما” بیش از پیش پربارتر و از غنای بیشتری برخوردار شود و شرایط اخذ مجوز اتکائی از خارج از شرکت نیز از سوی بیمه مرکزی ج.ا.ا. مهیا گردد.

مدیر بیمه های اتکایی بیمه “ما” در انتها گفت : مدیریت بیمه های اتکائی شرکت از ورود دانش نوین بیمه ای و اتکائی دنیا غافل نبوده و تلاش و پیگیری مستمر در جهت بالابردن سطح معلومات و بروز رسانی پایگاه های داده خود را  به عنوان برنامه کوتاه مدت و میان مدت حفظ و توسعه خواهد داد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=10743

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.