• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

معرفی طنازترین فوتبالیست‌های ایران

  • کد خبر : 23867
  • 19 شهریور 1400 - 17:02
معرفی طنازترین فوتبالیست‌های ایران

طنازترین فوتبالیست‌های ایرانی از نگاه مخاطبان در برنامه “ترین‌ها”ی رادیو صبا معرفی می‌شوند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه “ترین‌ها” با اجرای شاهین جمشیدی هر هفته با هدف معرفی برترین‌های ایران و جهان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی پخش می‌شود.

این برنامه در هفته جاری به سراغ ورزش و بازی فوتبال رفته است و قصد دارد با مشارکت مخاطبان طنازترین فوتبالیست ایرانی را از میان «علی انصاریان»، «پژمان جمشیدی»، «فیروز کریمی»، «مهرداد میناوند»، «علی پروین»، «وحید قلیچ»، «علیرضا بیرانوند»، «خداداد عزیزی»، «برادران فنونی‌زاده» و «علی‌اکبر استاداسدی» از نگاه مخاطبان معرفی کند.

“ترین‌ها “در طول هفته در فضای مجازی اسامی این فوتبالیست‌ها را مطرح می‌کند تا در زمان پخش برنامه به کمک شنوندگان به ترین‌ها از نظر مخاطبان برسند. 

در هر قسمت از این برنامه، بخش ویژه مخاطبان با نام “زرشک زرین” به شنوندگانی که در طول هفته از طریق فضای مجازی اسامی و آرای خود را ثبت می‌کنند تعلق می‌گیرد. اجرای این بخش بر عهده شهره احمدوند است.

همچنین اجرای بخش “ترین‌های جهان”  بر عهده مریم اویسی، از پژوهشگران برنامه است.

برنامه “ترین‌ها” جمعه‌ها ساعت ۱۷ به تهیه‌کنندگی نازنین حاج سیف‌الله، با اجرای شاهین جمشیدی، پژوشگری مریم اویسی و شهره احمدوند و نویسندگی فرزانه عرفانی‌تبار از آنتن رادیو صبا پخش می‌شود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=23867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.