• امروز : جمعه - ۸ تیر - ۱۴۰۳
0

معجزه تمیزی با جارو و لباسشویی هوشمند سری BESPOKE AI سامسونگ

  • کد خبر : 90793
  • 04 تیر 1403 - 17:24
معجزه تمیزی با جارو و لباسشویی هوشمند سری BESPOKE AI سامسونگ

یک روز آفتابی و بانشاط است و کودکان دلبند شما با شور و اشتیاق مشغول بازی هستند که ناگهان با لباس‌های خاکی و خوراکی‌های خود وارد خانه می‌شوند و همه جا را کثیف می‌کنند. کابوس همیشگی شما به واقعیت تبدیل می‌شود و اکنون باید به جنگ حجم زیادی از آلودگی و لکه‌های سرسخت بروید.

شما در این نبرد تنها نیستید و سامسونگ با جدیدترین جاروهای شارژی و لباسشویی‌های هوشمند خود، همراه شماست تا راحت‌تر از همیشه لباس‌ها و محیط زندگی‌تان را از هر گونه لکه و کثیفی پاک کنید. جدیدترین محصولات خانه و آشپزخانه مجهز به هوش مصنوعی سامسونگ، تمیزی و زیبایی را به زندگی شما می‌آورند تا در کمال آسودگی، شیطنت‌های دلبندان‌تان را به خاطره‌ای خوش تبدیل کنید.

قدرت تمیزی در دستان شما

زمانی که فرش‌هایتان پر از تکه‌های چمن و گرد و خاک باغچه است یا روی سرامیک‌ها با قطرات بستنی و خوراکی کثیف شده، این جاروی قدرتمند سامسونگ است که با مکش فوق‌العاده خود، وارد میدان می‌شود تا تمامی کثیفی‌ها را از روی زمین، فرش و حتی مبلمان خانه پاک کند.

جارو شارژی BESPOKE Jet AI سامسونگ، با طراحی ارگونومیک، وزن سبک، مصرف بهینه و قابلیت‌های هوش مصنوعی خود، تمیزی را به خانه شما می‌آورد و فرآیند جارو کشیدن را به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل می‌کند.

  • سبک اما، قدرتمند

موتور HexaJet جارو شارژی هوشمند سامسونگ برای کنترل بهتر در دستان شما، طراحی سبکی دارد؛ اما، با وجود وزن کم خود، بسیار قدرتمند است. این موتور کارایی را به سطح تازه‌ای می‌رساند و طی فرآیند فیلتراسیون چندچرخه‌ای (Multi-Cyclonic)، قادر است به طور موثری ذرات ریز گردوغبار را به دام بیاندازد. با سرعت چرخش ۱۳۵ هزار دور در دقیقه، قدرت ورودی ۵۸۰ وات و مکش ۲۱۰ واتی، هر گونه آلودگی و گردوغباری را از عمیق‌ترین بخش‌های فرش و موکت بیرون می‌کشد و از پخش شدن آن‌ها در هوای محیط جلوگیری می‌کند. طراحی خلاقانه سیستم گردش هوا به صورت آیرودینامیک، جریان مکش را بهبود می‌بخشد تا حتی ریزترین ذرات نیز در امان نباشند.

به طور کلی، این جارو وزن بسیار کمی دارد و ارتفاع دسته برای راحتی بیشتر بین ۵۲۵ میلی‌متر تا ۶۶۵ میلی‌متر قابل تغییر است. بدین ترتیب می‌توانید بدون آسیب به مچ خود و با زحمت کمتری جارو بکشید.

  • تنفس پاک در خانه‌ای تمیز

عملکرد پیشرفته BESPOKE Jet Plus با سیستم فیلتراسیون پنج لایه و پنج مرحله‌ای خود، کمک کرده تا این دستگاه ۹۹٫۹۹۹ درصد گردوغبار محیط و آلاینده‌های حساسیت‌زا از جمله: مو، گرده گل و گیاه، حشرات ریز و ذرات کوچک را از محیط حذف می‌کند. فیلتر اصلی، وظیفه جذب دانه‌های بزرگ‌تر را دارد و پس از آن فناوری مکش گردبادی (Jet Cyclone) و میکروفیلتر جارو، ریزترین ذرات محیط را به درون سطل می‌کشند. این فیلترها در عین کاهش آلاینده‌های موجود، با دمیدن هوای پاک به بیرون، بازدهی فرآیند نظافت را نیز به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهند.

  • همه چیز در یک چشم به هم زدن

ایستگاه همه‌کاره (All-in-one Clean Station)، مرکز نظافت و تخلیه زباله‌های جمع شده در سطل و همچنین شارژ مجدد جارو است. با قرار گرفتن در این ایستگاه، فرآیند تخلیه خودکار آغاز شده و تمامی زباله‌ها با استفاده از فناوری Air Pulse به صورت بهداشتی خالی می‌شوند. همچنین فناوری Air Spin Edge با ایجاد جریان هوای چرخشی، ۹۹ درصد از موهای جمع شده را از سطل خارج می‌کند.

علاوه بر تخلیه خودکار سطل، با اتصال جارو به ایستگاه همه‌کاره، باتری شروع به شارژ شدن می‌کند تا برای دفعات بعدی آماده استفاده باشد. باتری قدرتمند ۲۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی این جاروها، امکان استفاده مداوم و بی‌وقفه را برای مدت زمان طولانی فراهم می‌کنند. شما می‎توانید با تنها یک بار شارژ کامل، بدون نیاز به شارژ مجدد برای ۶۰ دقیقه از آن استفاده کنید. پس از اتمام آن نیز می‌توانید به سراغ باتری دوم بروید و ۶۰ دقیقه دیگر نیز به تمیزکاری گوشه و کنار خانه خود ادامه دهید.

شست‌وشویی به آسانی هر چه تمام‌تر

بعد از تمیز کردن خانه، نوبت به لباس‌های کثیفی می‌رسد که با لکه‌های مختلف خاک و گل و خوراکی در گوشه‌ای رها شده‌اند و تمیز کردن آن‌ها کار چندان آسانی به نظر نمی‌رسد. اینجاست که لباسشویی‌های مجهز به هوش مصنوعی سامسونگ وارد میدان می‌شوند و تمامی لکه‌های سخت را به مبارزه می‌طلبند.

لباسشویی Bespoke AI Laundry Combo سامسونگ با بهره‌مندی از هوش مصنوعی، چرخه مناسب شست‌وشو را طبق نیاز شما انتخاب و به صورت خودکار عمل می‌کند. فناوری‌های برجسته در این مدل، می‌توانند سخت‌ترین لکه‌ها را بدون آسیب به لباس‌ها از بین ببرند و شما را از شستن چند باره آنها بی‌نیاز کنند.

  • دو در یک

Bespoke AI Laundry Combo، ترکیبی از لباسشویی و خشک‌کن در یک دستگاه است که بیشترین ظرفیت صنعت و سریع‌ترین چرخه شست‌وشو را در اختیار شما قرار می‌دهد. در تنها  ۹۸دقیقه، تمامی لباس‌ها بدون آسیب به بافت پارچه شسته و خشک می‌شوند. حجم ۱۵۰ لیتری آن، بزرگ‌ترین در نوع خود بوده و به شما اجازه می‌دهد در هر بار تعداد لباس‌های بیشتری را درون محفظه آن جا دهید و در زمان خود صرفه‌جویی کنید. با داشتن تنها یک دستگاه، از عملکرد بهینه هر دو لباسشویی و خشک‌کن به صورت همزمان بهره‌مند می‌شوید.

  • هوشمندی در شست‌وشو

فناوری هوش مصنوعی AI Opti Wash & Dry قادر است نوع و جنس پارچه البسه چرک را تشخیص داده و بر اساس میزان آلودگی آنها از چرخه شست‌وشو و مقدار ماده شوینده مناسب استفاده کند. سیستم توزیع خودکار، تا ۴۷ بار شست‌وشو با فقط یک بار شارژ محفظه شوینده؛  ۳۴بار شست‌وشو با فقط یک بار شارژ نرم‌کننده و  ۲۵بار ترکیب شوینده و نرم‌کننده را ممکن می‌سازد. همچنین کنترل هوش مصنوعی در این لباسشویی‌ها، می‌تواند با ثبت الگوی شست‌وشوی همیشگی شما، در زمان‌های خاص مناسب‌ترین چرخه را پیشنهاد دهد تا در مصرف آب و شوینده‌ صرفه‌جویی شود.

قابلیت‌های هوش مصنوعی در جدیدترین لباسشویی‌های سامسونگ، به شما کمک می‌کنند به راحتی تمامی فرآیندهای شست‌وشو را کنترل کرده و همه چیز را شخصی‌سازی کنید. این لباسشویی‌ها از اتصال یکپارچه به پلتفرم SmartThings بهره می‌برند و می‌توانید از راه دور و بدون معطلی به دستگاه خود دسترسی داشته باشید. این امکان، عملکرد دستگاه را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد و در مصرف برق نیز صرفه‌جویی می‌کند.

  • لباس‌هایی همواره تمیز

فناوری AI Bubble به صورت هوشمند، حباب‌هایی را در سراسر محفظه ایجاد می‌کند تا با نفوذ ماده شوینده به عمق پارچه، فرآیند شست‌وشو را بهینه کند. علاوه بر این، با پخش بخار در دیگ، تمامی لکه‌ها و باکتری‌های مضر و آلرژی‌زا از سطح لباس‌ها پاک می‌شوند. چرخه Less Microfiber نیز ذرات میکروپلاستیک آزاد شده را به میزان ۳۹ درصد کاهش می‌دهد تا از آلودگی اقیانوس‌ها نیز جلوگیری کند. این فرآیند علاوه بر کاهش آسیب به محیط زیست، کمک می‌کند لباس‌های شما برای مدت طولانی‌تری سالم بمانند.

زمانی که لباسشویی هوشمند شما با قابلیت‌های متنوع و نوآورانه خود آماده پذیرایی از لباس‌های چرک و گل‌آلود فرزندان دلبندتان باشد و جاروی شارژی سامسونگ به خوبی بتواند انواع آلودگی‌ها را از سطوح مختلف پاک کند، دیگر هیچ جای نگرانی نیست. با قابلیت‌های نوآورانه هوش مصنوعی در جدیدترین محصولات هوشمند سری Bespoke AI سامسونگ، می‌توانید در هر حالی از تمیزی بی‌نظیر لباس‌ها، خانه و تنفس هوای پاک در کنار خانواده و فرزندانتان خود لذت ببرید.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=90793

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.