• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

معارفه معاون اداری،مالی و برنامه ریزی صندوق تامین خسارت های بدنی برگزار شد

  • کد خبر : 13571
  • 06 اردیبهشت 1400 - 20:07
معارفه معاون اداری،مالی و برنامه ریزی صندوق تامین خسارت های بدنی برگزار شد

زمان برای ایفای ماموریت ها و خدمات هیچگاه نامحدود نیست و باید به گونه ای رفتار کنیم که در این زمان محدود، با کیفیت ترین خدمات را به ملت شریف ایران ارائه دهیم.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی، مهندس مجید بهزادپور که در آیین تکریم ومعارفه معاون اداری،مالی و برنامه ریزی صندوق تامین خسارت های بدنی سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: خدمت رسانی به مردم مظلوم و قشر آسیب پذیر جامعه، موهبتی است که خداوند به خادمان این صندوق عطا فرموده که باید از این فرصت بزرگ، بهره برداری کنیم.
مدیر عامل صندوق تامین خسارت های بدنی از عملکرد آقای کیا مشهدی در مدت تصدی مسئولیت معاونت اداری ، مالی و برنامه ریزی صندوق تقدیر و تشکر کرد و برای ایشان در مسئولیت های بعدی آرزوی موفقیت روز افزون نمودند.

 وی در ادامه از آقای محمد حسین فلاحتکار به عنوان مدیری با تجربه و متعهد یاد کرد و عنوان داشتند: تجارب ایشان در طول دوران تصدی مسئولیت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی در نهاد ناظر صنعت بیمه و سایر مسئولیت ها از توان بالای ایشان حکایت دارد که امیدوارم در سمت جدید نیز منشا تاثیر و تحول در این صندوق باشند.

در ادامه این نشست، آقای محمد حسین فلاحتکار با قدردانی از حسن نظر و اعتماد مدیرعامل و اعضای محترم هیات نظارت ضمن قدردانی از مدیران ادوار گذشته و آقای مشهدی با عنایت به جایگاه حوزه اداری ، مالی و برنامه ریزی صندوق بیان داشتند که با لطف خداوند و همراهی همکاران با طراحی یک برنامه منسجم اداری و مالی در چارچوب مقررات نسبت به انجام وظایف محوله اقدام خواهم نمود.
وی خاطرنشان کرد: با تهیه سند نیروی انسانی، امر سطح بندی همکاران و کیفیت ارتقای جایگاه شغلی آنان با وسواس بیشتری ادامه خواهد یافت.
آقای فلاحتکار از ضرورت اصلاح آیین نامه های مرتبط با حوزه منابع انسانی خبر داد و اظهار داشت: در کنار توجه ویژه به منابع انسانی باید در بخش سرمایه گذاری منابع و هدایت آن به سمت بهره وری مناسب با راهبری مدیرعامل محترم صندوق، اهتمام بیشتری صورت خواهد گرفت.

وی مهمترین دارایی هر سازمان را نیروی انسانی آن سازمان دانست و تاکید بر حفظ شان و کرامت همکاران ، آموزش و توانمند سازی ایشان و رفع چالشها را در چهارچوب قوانین مقررات موجب ایجاد بهره وری و ارائه خدمات هر چه مطلوب تر به ارباب رجوع برای همکاران دانست .
معاون اداری،مالی و برنامه ریزی صندوق در پایان با تاکید بر اصلاح فرآیندهای اداری استقرار نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، ساماندهی دارایی ها و بکارگیری ابزار نوین اداری برای انجام هر چه بهتر وظایف تاکید کرد .

گفتنی است محمد حسین فلاحتکار پیش از این در سمت های تخصصی در حوزه های سرمایه انسانی و پشتیبانی ، اداری مالی ، آموزشی و کارشناس ارشد بیمه در دستگاههای اجرایی کشور نظیر بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ، سازمان بازرسی و نظارت وزارت بازرگانی و وزارت تعاون سابقه مدیریتی دارد.

در پایان این جلسه با اهداء لوح تقدیر توسط مهندس بهزاد پور از خدمات آقای کیا مشهدی قدردانی گردید.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=13571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.