• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

معارفه رییس جدید اداره کل شبکه و زیرساخت برگزار شد

  • کد خبر : 10922
  • 23 اسفند 1399 - 17:29
معارفه رییس جدید اداره کل شبکه و زیرساخت برگزار شد

با حضور مسعود خاتونی عضو هیات مدیره و تعدادی از روسای ادارات بانک، مجید ترکمانی به عنوان رییس جدید اداره کل شبکه و زیرساخت معارفه شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی در این مراسم که با حضور روسای ادارات سرمایه انسانی، اطلاعات بانکی و توسعه سیستم ها برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات شایسته مجید جعفریان رییس پیشین اداره کل شبکه و زیرساخت گفت: امیدواریم سال ۱۴۰۰ را با انرژی مضاعفی آغاز کنیم و سال جدید، سالی مملو از آرامش برای مردم باشد.

وی افزود: امروز زیرساخت بزرگترین شرکت ها در دنیا بر پایه فناوری بنا شده است و از این رو فعالیت های ما در زندگی مردم اثرگذار خواهد بود. باید تلاش کنیم مردم را بهتر شناخته و مشکلاتشان را بیشتر درک کنیم.

خاتونی اظهار کرد: یک سال گذشته، سال سختی بود و روزهای سختی را نیز پشت سر گذاشتیم اما از اینکه ساکن نبودیم، خوشحالم. در این سال اقدامات بزرگی انجام شد که اگر صورت نمی گرفت، امروز بانک به عنوان بزرگترین بازو در کنار دولت قرار نداشت.

همچنین مجید جعفریان رییس پیشین اداره کل شبکه و زیرساخت که به عنوان رییس اداره کل مدیریت عملیات بانکی منصوب شده است، گفت: از حمایت های مدیران کمال قدردانی را دارم. آقای ترکمانی انتصاب شایسته ای هستند چرا که شناخت کاملی نسبت به حوزه فناوری بانک دارند.

مجید ترکمانی رییس جدید اداره کل شبکه و زیرساخت هم در این مراسم ابراز امیدواری کرد بتواند در موقعیت جدید با توان مضاعف خدمت رسانی کند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=10922

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.