• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

مسابقات کتابخوانی زمینه ساز ارتقای فرهنگ است

  • کد خبر : 7330
  • 27 دی 1399 - 10:02
مسابقات کتابخوانی زمینه ساز ارتقای فرهنگ است

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی زمینه ساز ارتقای فرهنگ در بین کارکنان است و این اداره کل با تمام توان در این زمینه اقدامات لازم و موثر را انجام می دهد.

به گزارش رویداد خبربه نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی جهانی با بیان این مطلب گفت: به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی یک دوره مسابقه کتابخوانی تحت عنوان من قاسم سلیمانی هستم سرباز ولایت با همکاری حوزه مقاومت شهدای بسیج این سازمان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقه به منظور آشنایی کارکنان سازمان با زندگی نامه و رشادت های سپهبد سلیمانی در سالگرد شهادت ایشان انجام شد، افزود: استقبال خوبی از طرف همکاران از این دوره مسابقات انجام شد.
مدیر کل امور فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه نتایج مسابقه کتابخوانی به مناسبت شهادت سپهبد سلیمانی مشخص شده است، گفت: به منظور ارج نهادن از زحمات همکاران ساعت آموزشی به مناسبت این دوره از مسابقات با همکاری اداره کل منابع انسانی به تمامی شرکت کنندگان حایز امتیاز لازم تعلق خواهد گرفت.
جهانی اظهار داشت: با توجه به برگزاری مسابقات کتابخوانی در طول سال از همکارانی که تالیفات و آثار منتشر شده در زمینه های قوانین و مقررات سازمان، موضوعات اجتماعی، روانشناسی، سبک زندگی سالم، حقوق  شهروندی و آسیب های اجتماعی دارند دعوت می شود این آثار را جهت معرفی به همکاران و برگزرای مسابقه کتابخوانی به اداره کل فرهنگی و اجتماعی ارسال کنند.
گفتنی است، اسامی برندگان مسابقه کتابخوانی “من قاسم سلیمانی هستم” به شرح زیر اعلام می شود:

 معصومه قانعی( استان کرمان)، سید مهدی مهاجر(غرب تهران بزرگ)، فاطمه درودیان(ستاد مرکزی)، مریم حسینیه فراهانی(شرق تهران بزرگ)، علیرضا ارجونی (سیستان وبلوچستان)، حسین قندالی(سمنان)، لیلا حاتمی شجاع( اردبیل)، حسین آسایش( خراسان رضوی)، علیرضا زارعی (هرمزگان) ، محمد اسماعیل کیان( فارس)، میرابوالفضل سید زاده( آذربایجان شرقی)، آقای احمد یونسی(خراسان جنوبی)،  زیبا جاسمی( ایلام)، محسن قائم دوست (یزد)، سید عرفان شیخ احمدی(کردستان)، خانم سمیه بوئینی( زنجان)، سید حسین موسوی نژاد( بوشهر)،سارا جامی فر( البرز)، ضرغام میرمرقابی (چهارمحال و بختیاری) و مراددوردی ملاخانی( گلستان)

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=7330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.