• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

مدیر شعبه اصفهان بیمه تعاون منصوب شد

  • کد خبر : 18729
  • 20 تیر 1400 - 12:01
مدیر شعبه اصفهان بیمه تعاون منصوب شد

بهروز جوزی نجف آبادی به عنوان مدیر شعبه اصفهان بیمه تعاون منصوب شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، با حکم یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت، بهروز جوزی نجف آبادی به عنوان مدیر شعبه اصفهان منصوب شد.
جوزی نجف آبادی دارای مدرک کارشناسی بیمه و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، گرایش بازاریابی بوده و از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود در صنعت بیمه را با حضور در شرکت بیمه پارسیان آغاز کرده است.
او همچنین از سال ۱۳۸۶ به عنوان سرپرست شعبه و از اسفند ۱۳۹۱ به عنوان سرپرست ۵ منطقه استان بیمه پارسیان مشغول به فعالیت بوده است.
مدیر شعبه اصفهان بیمه تعاون با اشاره به شناخت ۱۵ ساله خود از صنعت بیمه مطرح کرد: خوشبختانه ساختار بیمه تعاون دارای فرایندهای مشخصی بوده که چالش با نماینده ها را نیز متناسب با آن ساختار به حداقل می رساند.
وی ادامه داد: همچنین با توجه به چارچوب مطلوب در نظرگرفته شده برای انواع بیمه نامه ها و نیز خلاقیت در ارائه محصولات جدیدی چون بیمه توقف کسب و کار، فعالیت بیشتر نماینده ها و نیز تقویت پورتفوی نیز به مراتب قابلیت رشد بیشتری دارد.
جوزی نجف آبادی اضافه کرد: جشنواره بیمه های زندگی بیمه تعاون نیز از جمله فعالیت های حسنه این شرکت بوده که با توجه به آن، ضمن ترغیب بیشتر نماینده ها به فعالیت، می توان در راستای رشد هرچه بیشتر پورتفوی نیز حرکت کرد.
وی با اشاره به شرایط بازار رقابتی و حضور بیش از ۸۶ هزار نماینده در صنعت بیمه کشور مطرح کرد: هم اکنون در شرایطی به سر می بریم که فروش بیمه نامه آنلاین رشد قابل توجهی داشته و فعالیت شرکت های استارتاپی نیز بیش از پیش مثمر ثمر واقع شده است؛ از این رو ضروری است تا ضمن شناخت دقیق تر به فضای نوین فروش بیمه، عملکرد و رویکردی تحول طلبانه نیز در بازاریابی نوین اتخاذ کرده و بدین شکل، ماندگاری حضور در بازار رقابت های عصر جدید بیمه ای را را تضمین کنیم.
جوزی نجف آبادی در ادامه با اشاره به فاصله پورتفوی به دست آمده از ابتدای سال تا پورتفوی درنظرگرفته شده از سوی ستاد بیان داشت: در نظر داریم تا با تقویت فعالیت محیطی، تقویت عملکرد نماینده ها، حضور بیشتر در مناقصه ها و نیز تقویت شبکه فروش در کوتاه مدت به پویاتر شدن جذب پورتفوی درنظرگرفته شده کمک کنیم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=18729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.