• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

مدیر بیمه های اتومبیل بیمه رازی در جشن ضیافت نور

  • کد خبر : 13694
  • 08 اردیبهشت 1400 - 13:37
مدیر بیمه های اتومبیل بیمه رازی در جشن ضیافت نور

مدیر بیمه های خودرو شرکت بیمه رازی از بازنگری در نرخ و شرایط بیمه های اتومبیل جهت رقابتی شدن خبر داد

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه رازی، علی صیف زاده در هفتمین شب از سری برنامه های قرعه‌کشی لایو از صفحه اینستاگرام بیمه رازی حضور پیدا کرد ؛ وی در این مراسم به سعی در ایجاد فضای رقابتی و ارائه توضیحات کامل به بیمه گزاران مراجعه کننده و همچنین ارائه بهترین نرخ و شرایط در کنار خدمات خوب در بخش خسارت اشاره کرد.

صیف زاده در خصوص نرخ بیمه نامه ها گفت: امسال یک بازنگری در شرایط و نرخ بیمه های بدنه انجام می شود، بعضی از محدودیت ها که شبکه فروش به درستی به آن اعتراض دارند را نیز حذف خواهیم کرد ولی از طرف ما در داخل شرکت باید به موضوعاتی مثل ضریب خسارت و  کنترل ریسک توجه شود .

وی افزود شبکه فروش عملکرد خوبی داشته و سود خوبی عاید شرکت شده است که البته همه ی این تلاش ها در یک راستا بوده و ماحصل آن اعتلای برند شرکت بیمه رازی  است.

وی در خصوص بازاریابی ادامه داد: باید گفت ما بیشترین فراوانی بیمه را در شخص‌ثالث داریم اما در کنار آن می توانیم بازاریابی خوبی جهت تنوع سبد خرید بیمه ای درنظر بگیریم تا بیمه‌بدنه بیشتری در کنار ثالث فروخته شود.

صیف زاده تاکید کرد که در بخش ثالث می توانیم مازاد تعهدات مالی را به بیمه گزاران پیشنهاد کنیم که هم برای شبکه فروش و هم برای بیمه گزاران دارای مطلوبیت میباشد و در صورت بروز حادثه و ایجاد خسارتهای مالی بالاتر از حداقل تعهدات مالی قانونی ، بیمه گر متعهد به رسیدگی و پرداخت خسارت خواهد بود . درحال حاضر این امکان در تمدید بخش عمده ای از  بیمه نامه ها تا ۳۲۰ میلیون تومان مالی در سیستم تعریف شده است .

گفتنی است در برنامه جشن ضیافت بیمه رازی که به مناسبت هجدهمین سالگرد تاسیس این شرکت و در ماه مبارک رمضان برگزار می شود، طی قرعه کشی بین نمایندگان حائژ شرایط، هر شب یک سکه طلا و یک عدد چوب گلف به یک نماینده هدیه داده میشود که این جایزه در شب اول به آقای مصطفی اقتداری نماینده شعبه بندرعباس ، شب دوم به آقای یدالله مهدی زاده از شعبه ایلام ، شب سوم به خانم اکرم شوقی نماینده زنجان ، شب چهارم به آقای بابک رحیمی شاد نماینده تهران از شعبه کاشانی ، شب پنجم به خانم لیلا موسوی از شعبه همدان و شب ششم به آقای حمید امینی از شعبه کرج و شب هفتم به منیژه خضری از شعبه ارومیه تعلق گرفت.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=13694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.