به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، دکتر علی جباری در دیدار با دکتر فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک ملت و هیئت همراه، سرمایه اصلی بیمه ایران را اعتماد مردم بهعنوان میراث نزدیک به یک قرن خدمت دانست و گفت: نگاه ما به خدمت، نگاهی متعالی است و سهامدار اصلی ما یعنی دولت در طول تاریخ هیچگاه در پی سود نبوده؛ چرا که هدف اصلی، خدمات متمایز و جلب رضایت مردم است.
وی با اشاره به ضرورت توسعه همکاری مشترک در حوزه سرمایه گذاری با بانک ملت و تهیه برنامههای مرتبط با آن گفت: با اراده موجود برای همکاری بیمه ایران و بانک ملت و در نظر گرفتن نکات تکمیلی و شرایط تعاملات پیشین، این همکاری مشترک راهی برای توسعه اقتصادی کشور فراهم میکند.
دکتر علی جباری در ادامه با اشاره به شاخص توانگری مالی بهعنوان یکی از مهمترین ویژگیهای شرکتهای بیمه، افزود: بیمه ایران آمادگی دارد در حوزههای مرتبط با پرتفوی، فعالیتهای شرکتهای تابعه و سامانههای بانک ملت همکاری متقابل داشته باشد.
وی در ادامه افزود: بانک ملت یکی از نهادهای پیشرو در نظام بانکی است و همکاری بانک ملت و بیمه ایران میتواند در خدمت به مردم و پیشبرد اهداف دولت چهاردهم بسیار اثرگذار باشد و لذا بنده و آقای دکتر فرخ نژاد مصمم به تحقق این برنامه هستیم.
مدیرعامل شرکت بیمه ایران در پایان خاطرنشان کرد: بازیابی سهم بازار براساس مدل مدیریت ریسک و سودآوری از استراتژیهای دوران تحولی محسوب میشود که در راستای آن مذاکره با بانکهای بزرگ کشور باهدف گسترش همکاریها، انعقاد تفاهمنامه و تعریف بسته بانک و بیمه درحال انجام است.
مدیرعامل بانک ملت نیز در این دیدار ضمن ابراز امیدواری از همافزایی بیمه ایران و نظام بانکی کشور گفت: تعریف و انجام همکاریهای مشترک بین بانک ملت و بیمه ایران در مسیر جدید تحولی و ارائه خدمات به مردم یکی از اقدامات
موثر در این مسیر است.
مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران در دیدار با مدیرعامل بانک ملت تأکید کرد؛تداوم صدرنشینی ایران در بازار بیمه کشور
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به تأکید ویژه رئیسجمهور و وزیر اقتصاد بر ارائه بهترین خدمات به مردم و جلب رضایت آنها گفت: پیوند میان صنعت بیمه و نظام بانکداری کشور یکی از بسترهای تأثیرگذار برای خدمت به ملت ایران و جلب رضایت مردم محسوب می شود و در این راستا بیمه ایران برای تداوم صدرنشینی به بازیابی سهم بازار نیازمند است.