به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، علیرضا یزدان دوست با تاکید بر این که افزایش حق بیمه تولیدی بدون تقویت کافی زیرساخت ها و توجه به همه جوانب از جمله کنترل ریسک و نگهداشت نسبت خسارت در محدوده مناسب نمی تواند مطلوب باشد، اظهار کرد: بیمه آسماری همزمان با افزایش میزان رضایت مشتریان از خدمات دریافتی، توانست ضریب نفوذ خود در بازار هدف را بیش از پیش افزایش دهد.
مدیرعامل بیمه آسماری دستاوردهای سال جاری را تشریح کرد
افزایش با کیفیت پرتفو، کنترل نسبت خسارت و تقویت شبکه فروش مدیرعامل شرکت بیمه آسماری با اشاره به این که پرتفوی سال جاری این شرکت در مقایسه با سال گذشته بیش از ۷۰ درصد رشد داشته است، گفت: اگر کنترل های خودخواسته ی هدفمند و نظارت دقیق بر نسبت خسارت نبود، این رشد می توانست بیشتر هم باشد.