• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی تقدیر از نیروهای مسلح کشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویکردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانک است انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و شرکت خدمات توسعه زرآتیه مهر ایرانیان روان سازی فرایندهای بیمه ای و مردمی شدن آن در راس سیاست های نهاد ناظر قرار دارد برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل اعطای تسهیلات مسکن روستایی به ۲۴ هزار و ۹۴۱ واحد مسکونی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ طرح توسعه پروژه «تبادل الکترونیک نسخ دارویی» بیمه تجارت‌نو عملیاتی شد پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز ۱۷ میلیون نفر عبور کرد شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

3

مدیرعامل بانک ملی ایران: هر کارمند باید رسانه ای برای انعکاس خدمات بانک باشد

  • کد خبر : 14827
  • 28 اردیبهشت 1400 - 15:50
مدیرعامل بانک ملی ایران: هر کارمند باید رسانه ای برای انعکاس خدمات بانک باشد

مدیرعامل بانک ملی ایران: هر کارمند باید رسانه ای برای انعکاس خدمات بانک باشد

به گزارش رویداد خبر به نقل ازروابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی به صورت وبیناری در جمع کارکنان بانک سخن می گفت با تاکید بر این که همه باید در قبال سازمان خود «تعصب» داشته باشند، خاطرنشان کرد: هیچ کس نباید در مقابل تخریب های ناجوانمردانه و یا انتشار اطلاعات نادرست و غیرواقعی، بی تفاوت باشد، بلکه باید علاوه بر تولید و انتشار محتوای صحیح، نسبت به اطلاعات غلط منتشر شده نیز واکنش نشان دهد.

او از مسابقه ایجاد شده در فضای مجازی برای تخریب خدمات نظام بانکی، ابراز تاسف کرد و با بیان این که روزانه میلیاردها ریال تسهیلات توسط نظام بانکی در اختیار بنگاه های اقتصادی و عموم مردم قرار می گیرد، گفت: متاسفیم که پرداخت سالانه یک میلیون فقره تسهیلات ازدواج توسط بانک ها در رسانه ها بازتاب چندانی ندارد، اما بروز مشکلی کوچک در پرداخت یک فقره تسهیلات، به سرخط خبرها تبدیل می شود.

حسین زاده با تاکید بر این که «نباید اجازه بدهیم رسانه های رسمی و غیررسمی، اخبار دروغ علیه بانک منتشر کنند»، به موضوع تملیک واحدهای تولیدی توسط بانک ها اشاره کرد و گفت: همه می دانند که بانک، هیچ واحد تولیدی فعالی را تملیک نمی کند، بنابراین آنچه از سوی بانک ها تملیک می شود، واحد تولیدی غیرفعال، بدون کارگر و بدون کار است و این اقدام نیز برای احیای منابع بانک انجام می شود.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین از کارکنان خواست برای دفاع از خدمات بانک در فضای مجازی و حقیقی، منتظر دستورالعمل ها نباشند و به صورت خودجوش، اقدامات بانک را برای مخاطبان خود تشریح کنند.

وی همچنین با تقدیر از خدمات مجموعه روابط عمومی بانک، استفاده از همه ابزارهای موجود برای تبیین خدمات بانک به جامعه را خواستار شد.

در این جلسه همچنین دکتر محمد سلطانی فر، استاد علوم ارتباطات با بیان این که امروزه روابط عمومی بخش مهمی از علم و دنیای ارتباطات است، گفت: «افکار عمومی» پیشتر فقط پذیرنده بود، اما امروز مخاطبان روابط عمومی، خود تولیدکننده محتوا هستند و از این رو کارکردن در فضای روابط عمومی بسیار سخت شده است.

وی با تاکید بر این که گسترش ابزارهای ارتباطی و ظهور شبکه های اجتماعی، مسئولیت هر کس نسبت به سازمان و حتی جامعه را دوچندان کرده است، ادامه داد: امروز تکنولوژی در خدمت روابط عمومی قرار گرفته و قدرت شبکه سازی را برای همه ایجاد کرده است.

سلطانی فر به اهمیت تولید محتوا در دنیای امروز اشاره کرد و با بیان این که ارزش افزوده سازمان در حوزه روابط عمومی به محتوای تولیدی بستگی دارد، اظهار کرد: هر کدام از کارکنان سازمان و یا در نگاه کلان، هر کدام از مردم می توانند صاحب قدرت تولید محتوا باشند و در قبال جامعه ای که در آن زندگی می کنند، مسئولیت خود را ایفا کنند.

در ادامه این وبینار، جمعی از حاضران به سطرح سوالات خود پرداخته و پاسخ های لازم را دریافت کردند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=14827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.