به گزارش رویداد خبر به نقل از روابطعمومی بانک دی، برات کریمی در این بازدیدها با بررسی عملکرد شعب و ارائه رهنمودهای لازم جهت بهبود عملکرد گفت: همه شعب بانک دی به دستگاههای خوددریافت و خودپرداخت پول مجهز شدهاند که این موضوع میتواند در کاهش مراجعه به شعب و انجام خدمات مشتریان بهصورت ۲۴ ساعته نقش مهمی ایفا کند.
وی تصریح کرد: همچنین همراهبانک دی که با نام «دیجت» شناخته میشود، یکی از موفقترین اپلیکیشنهای بانکی است که این امکان را فراهم کرده تا افراد بدون نیاز به حضور در شعب، بهصورت غیرحضوری در بانک دی افتتاح حساب کرده و کارت بانکی خود را نیز در هر نقطهای که معرفی کنند، دریافت کنند که باید این ظرفیتها جهت تسهیل امور بانکی مخاطبان، بیشتر معرفی شود.
وی همچنین با مشتریان شعب به گفتوگو پرداخت و در خصوص چگونگی و کیفیت خدمات دریافتی در شعب از آنها نظرخواهی کرد.
در این بازدیدها فریدون رشیدی، نایبرئیس هیئتمدیره و سرپرست معاونت اعتبارات، همتاله حسینزاده، معاون بانکی و بازاریابی، جواد افتخاری، معاون سرمایه انسانی، حمداله محمدی، مدیر امور حراست و امیر لعلی، مدیر امور روابطعمومی و ارتباط با مشتریان نیز حضور داشتند.
مدیرعامل بانک دی بر معرفی و توسعه خدمات الکترونیک تأکید کرد
مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعب گرگان و گنبد، خواستار معرفی هرچه بیشتر خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان شد.