• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

مدیران جهادی وعده نمی دهند، عمل می کنند

  • کد خبر : 6124
  • 13 دی 1399 - 11:02
مدیران جهادی وعده نمی دهند، عمل می کنند

شرکت پاکسان موفق شد اهداف برنامه ریزی شده خود در سال مالی ۲۰۲۰ را محقق نماید.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از پاکسان نیوز، پاکسان با استفاده از همه ظرفیت خود و بهره‌مندی از مدیریت نوین حسن بقائی مدیرعامل این مجموعه و دانش فنی مدیران و پرسنل آن موفق شد اهداف برنامه ریزی شده برای سال مالی ۲۰۲۰ را عملیاتی نماید.

این شرکت همچنین موفق شد با کشف بازارهای جدید صادراتی در بعد فروش، عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و به فروشی استثنایی در دو ماه پایانی سال میلادی مالی شرکت ۹۹/۰۹/۳۰ دست پیدا کرد.

شرکت پاکسان با برنامه ریزی های اصولی در تولید و فروش، استراتژی هوشمندانه و تلاش همکاران در تامین مواد اولیه مرغوب با قیمت مناسب به مدت ۵۸ سال تجربه در تولید محصولات شوینده و بهداشتی و جلب اعتماد مردم، موفق شـد از تحــریم های ظالمانه عبور کـرده و با تبدیل تهدید به فرصـت، شرایط مساعدی را برای خود

به وجود آورد.

شرکت پاکسان برای مقابله با شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا در کشور، با عزمی راسخ برای جلوگیری از انتشار این بیماری با تولید و ارائه مرغوبترین مواد شوینده به کمک هم میهنان آمد و از تمامی امکانات خود برای تولید مواد شوینده و بهداشتی بهره برد، این شرکت همچنین با فراهم آوردن امکانات مورد نیاز موفق شد محلول ضدعفونی کننده ارکید را با بسته بندی جدید و کاربردی نیز تولید و ارائه کند تا از دغدغه های مردم کم نموده و هم دوش آنان با انتشار این ویروس مقابله نماید و عامل به رسالت حرفه‌ای خود باشد.

تولید صابون به عنوان اصلی ترین سنگر مقابله با کرونا در این مجموعه شتاب مضاعفی گرفت و در روزهای تعطیل رسمی و عمومی حتی در ایام قرنطینه نیز سه شیفت تولید ادامه داشت تا هموطنان مان از لحاظ تامین این محصول شوینده با مشکل مواجه نشوند.

به دنبال این اقدامات و تامین مواد اولیه کافی در زمان مناسب، تولید بهینه، استفاده از همه ظرفیت ها و فروش قابل توجه محصولات در بازارهای داخلی و خارجی افزایش سود شرکت رقم خورد و به دنبال آن EPS (سود هر سهم) رشد چشمگیر و بی سابقه ای را تجربه کرد. همچنین برنامه ریزی ها برای افزایش ۲۹۸ درصدی سرمایه این شرکت نیز محقق و به زودی اجرائی خواهد شد.

در سال مالی جدید و بر اساس هدف گذاری های انجام شده، افزایش تولید محصولات شرکت پاکسان با شتاب منطقی و مناسب ادامه دارد و قطعا این روند رو به رشد تولید، عرضه، فروش و سودآوری در سال مالی ۲۰۲۱ نیز همچون دیگر موفقیت های این مجموعه تداوم خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=6124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.