• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

«محمدرضا صفری تالارپشتی» وارد ماراتن انتخابات ۱۴۰۰ می شود

  • کد خبر : 13922
  • 13 اردیبهشت 1400 - 2:27
«محمدرضا صفری تالارپشتی» وارد ماراتن انتخابات ۱۴۰۰ می شود

براساس خبرهای رسیده به خبرنگار ما «محمدرضا صفری تالارپشتی» قصد ورود به ماراتن انتخابات ریاست جمهوری را دارد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از پرسون، شنیده ها حاکیست «محمدرضا صفری تالارپشتی» رئیس ستاد مردمی کاندیدای مطرح دوره های گذشته انتخابات ریاست جمهوری، قصد ورود جدی به عرصه رقابت های انتخاباتی داشته و در روزهای پایانی هفته جاری، رسما اعلام حضور می کند.
دکتر محمدرضا صفری تالارپشتی از جمله جوانان نخبه و ولایی و طراح و بنیانگزار “دولت جوان” قصد دارد با شعار “دولت تلاش و مبارزه با فساد”، با شکستن حلقه بسته مدیریتی کشور با استفاده از تجارب ارزنده خود به منظور اقدام عملی در مسیر گام دوم انقلاب، برابر منویات مقام معظم رهبری، همراه با نیروهای نخبه و جوان و ولایی و پر انرژی وارد عرصه رقابت های انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری شده و در همین خصوص جلسات هماهنگی نهایی شورای مرکزی ستاد انتخاباتی خود را نیز در روزهای گذشته در تهران برگزار شده است.
بر اساس اطلاعاتی که دفتر محمدرضا صفری تالارپشتی در اختیار رسانه ها قرار داده، وی در انتخابات ۱۳۸۸ با تشکیل جامعه اتمام، ستاد حامیان مردمی احمدی نژاد را مدیریت کرد، در سال ۱۳۹۲، رئیس ستاد مردمی حامیان قالیباف بود و در سال ۱۳۹۶ نیز ریاست ستاد حامیان مردمی سید ابراهیم رئیسی را بر عهده داشت. وی هم اکنون در مقطع دکتری حقوق تحصیل می کند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=13922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.