• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

مجمع عمومی صندوق برگزار شد

  • کد خبر : 18232
  • 13 تیر 1400 - 15:32
مجمع عمومی صندوق برگزار شد

پیام تقدیر مدیرعامل صندوق تأمین خسارتهای بدنی از کلیه کارکنان محترم این نهاد

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی، با تایید سازمان حسابرسی کل کشور و اعضای مجمع، صورتهای مالی صندوق تامین خسارتهای بدنی در سال ۱۳۹۹ بدون بند شرط تصویب شد.
در این خصوص مهندس بهزادپور مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی با صدور پیامی از کلیه کارکنان خدوم و زحمتکش این نهاد تقدیر و تشکر کردند.
متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به برگزاری مجمع عمومی سالانه در تیرماه ۱۴۰۰ و تصویب کلیه صورتهای مالی و گزارش عملکرد صندوق، بدینوسیله از تمامی همکاران سراسر کشور تقدیر و تشکر نموده و برای این عزیزان و خانواده محترم آنها آرزوی سلامت و توفیق روز افزون می نمایم.
صندوق تأمین خسارتهای بدنی در سایه تلاش همکاران خدوم خود به زیان دیدگان حوادث و وسایل نقلیه موتوری زمینی در سال ۱۳۹۹ توانسته است با پرداخت ۱۹۳۰ میلیارد تومان به ۲۳٫۳۰۵ نفر از زیان دیدگان و خانواده های متوفیان حوادث رانندگی و همچنین ساماندهی پرداخت خسارت شرکتهای بیمه به ۱۱٫۵۵۴ نفر از زیان دیدگان و پیشگیری از زندانی شدن ۷۲۶۵ نفر از مقصرین این گونه حوادث گام های ارزشمندی در حمایت از زیان دیدگان و خانواده های متوفیان آنها بردارد.
امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه همدلی و همراهی کارکنان معزز صندوق تأمین خسارتهای بدنی در سراسر کشور، منشاء خدمات مؤثری برای هم وطنان کشور باشیم.

مجید بهزادپور
مدیرعامل و دبیر مجمع عمومی و هیأت نظارت
صندوق تأمین خسارتهای بدنی

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=18232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.