• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

ما می توانیم

  • کد خبر : 18967
  • 22 تیر 1400 - 14:46
ما می توانیم

در متن پیام مدیرعامل شرکت بیمه تعاون به مناسبت آغاز نهمین سال فعالیت شرکت آمده است: «اکنون که در آغاز نهمین سال فعالیت تاسیس بیمه تعاون قرار داریم، نگاهی به راه طی شده در این سال ها ، آشکارا نشان می‌دهد نهال نوپای بیمه تعاون که در سال ۱۳۹۲ به دست مردان و زنان دلسوز کاشته شد، اکنون به درختی تنومند و بالنده تبدیل شده است.»

اکنون که در آغاز نهمین سال فعالیت تاسیس بیمه تعاون قرار داریم، نگاهی به راه طی شده در این سال ها ، آشکارا نشان می‌دهد نهال نوپای بیمه تعاون که در سال ۱۳۹۲ به دست مردان و زنان دلسوز کاشته شد، اکنون به درختی تنومند و بالنده تبدیل شده است.
افتخارات به دست آمده در این راه محصول تلاش، همت و همکاری کلیه سهامداران، اعضای هیات مدیره، مدیران و کارکنان صدیق و کارآمدی است که در تمام این سال‌ها و در میانه بحران‌های متعدد اقتصادی موفق شده‌اند با برنامه‌ریزی، تدبیر و ارائه خدمات نوین نه تنها سهم شرکت بیمه تعاون را افزایش دهند بلکه با طراحی خدماتی منحصر به‌فرد باعث اعتبار نام این شرکت در صنعت بیمه شوند.
رشد سهم بیمه تعاون از پورتفوی صنعت بیمه، ارتقای رتبه توانمندی مالی، کسب جایگاه کمترین میزان شکایت مشتریان، اجرای برنامه مدیریت ریسک، کسب افتخارات و نشان‌های ایزو و ده‌ها دستاورد دیگر آن هم با ساختاری چابک و فاقد گستردگی‌های بوروکراتیک، هر یک مایه مباهات و سربلندی یک شرکت جوان در میان ده‌ها شرکت بزرگ و پرآوازه است.
اما همه این دستاوردها، تنها آغاز مسیری بوده که در این مدت مقدمات ریل‌گذاری آن انجام شده است. مطمئن هستم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هیات مدیره و شورای مدیران شرکت و با حمایت بی‌دریغ سهامداران، می‌توانیم تا آغاز دهمین سالروز تأسیس بیمه تعاون، گام‌های بلند دیگری برداریم.
ما در ۳ سال گذشته موفق به کسب سطحِ یک توانگری مالی شده ایم و باید این روند همچنان ادامه داشته باشد؛ باید به جایگاه پاسخگوترین شرکت بیمه در برابر نیازها و درخواست‌های مشتریان ارتقا یابیم. شرکت بیمه تعاون باید رکورد کمترین زمان پرداخت خسارت به مشتریان را محقق سازد. لازم است همه زیرساخت‌ها و امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را به‌کارگیریم تا با حضور در عرصه خدمات آنلاین، جایگاه درخور مشتریان را به‌دست آوریم.
انتظار داریم با توسعه حضور در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی، افزایش رایزنی و بازاریابی، مشتریان کلان و عمده شرکت را افزایش داده و با تحقیق و برنامه‌ریزی، خدمات جدید بیمه‌ای را به جامعه ارائه دهیم. ایجاد ساختارهای لازم برای کاهش ریسک و افزایش قابلیت‌های فردی و گروهی کارکنان باید به گونه‌ای طراحی و اجرا شوند تا شکایات و نارضایتی‌های مشتریان به کمترین میزان کاهش یابد.
تقویت سیستم‌های نظارتی و افزایش آموزش و بالابردن بهره‌وری نیروی انسانی باید خط مشی و هدف متعالی سازمان ما قرار گیرد. شرکت بیمه تعاون در تمام این سال‌ها با وجود تمامی تلاطمات اقتصادی و مشکلات ناشی از تحریم، توانسته با ضریب رشد قابل توجهی جایگاه خود را در میان شرکت‌های بیمه ارتقا دهد و این مسیری است که باید آن را ادامه دهیم.
در این راه مطمئن هستم عزم، اراده، توانایی و تخصص همکارانم در شرکت بیمه تعاون، تجربیات و تدبیر هیأت مدیره ، حمایت بی‌دریغ سهامداران و اعتماد مشتریان وفادار، یاور ما خواهد بود. مجدداً آغاز نهمین سال فعالیت شرکت بیمه تعاون را تبریک می‌گویم.

یونس مظلومی

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=18967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.