• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

لیزینگ کارآفرین به بورس می رود

  • کد خبر : 16545
  • 18 خرداد 1400 - 16:21
لیزینگ کارآفرین به بورس می رود

بورس تهران اعلام کرد: فردا چهارشنبه ۱۹ خرداد ماه ، میزبان لیزینگ کارآفرین با عرضه اولیه ۲۲۵ میلیون سهم است تا به عنوان چهارمین شرکت جدید در سال جاری و بعنوان پانصد و هشتادمین شرکت در فهرست شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران عرضه اولیه شود.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، براساس این گزارش،سهام “ولکار” با محدوده قیمت ۲۰۹ تا ۲۲۰ تومانی هر سهم و سهمیه ۱۵۰ سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار دوم معاملات بورس عرضه اولیه می شود.‌‌صندوق آرمان کارآفرین و صندوق مشترک کارگزاری کارآفرین هم متعهد خرید ۵۰ درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه هستند.

‌‌‌طبق بررسی های انجام شده، لیزینگ کارآفرین از سال ۸۳ تاسیس و در بخش های محصولات پزشکی و بیمارستانی، خودرو سواری، حمل و نقل، تجهیزات عمرانی معدنی و… فعالیت داشته است. بانک کارآفرین ۹۹٫۹ درصد سهام این شرکت را دارا بوده که با افزایش سرمایه ۱۱۰ میلیارد تومانی در سال ۱۳۹۹ سرمایه اسمی ۱۵۰ میلیارد تومانی را در اختیار دارد.

رویکرد و تاکید همیشگی هیات مدیره و مدیرعامل بانک کارآفرین بر این اصل استوار است که شرکتهای زیر مجموعه بانک باید سهم خود از بازار صنعتی که در آن حضور دارند، را افزایش دهند و عرضه شرکت لیزینگ به بازار سرمایه بر اساس همین رویکرد بوده و در آینده نیز شاهد عرضه سایر شرکتهای  زیر مجموعه بانک در بازار سرمایه خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=16545

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.