• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

لپ تاپ Pavilion Aero 13 به عنوان سبک ترین لپ تاپ HP معرفی شد

  • کد خبر : 17979
  • 09 تیر 1400 - 11:40
لپ تاپ Pavilion Aero 13 به عنوان سبک ترین لپ تاپ HP معرفی شد

لپ تاپ Pavilion Aero 13 به عنوان سبک ترین لپ تاپ HP معرفی شد

پس از موفقیت چشمگیر AMD در بازار پردازنده و در جا زدن اینتل، تیم قرمز موفق شد در هر بخشی، مقداری از سهم اینتل را تصاحب کند. لپ تاپ‌ها یکی از بازارهای اصلی بودند که AMD موفق شد سازندگان این دستگاه‌ها را به استفاده از پردازنده‌های رایزن مجاب کند. در همین راستا، اچ‌پی که یکی از همکاران قدیمی اینتل در ساخت لپ تاپ بود، امروز لپ تاپی را معرفی کرده که فقط با پردازنده رایزن روانه بازار خواهد شد.

لپ تاپ Pavilion Aero 13 به پردازنده Ryzen 7 5800U و گرافیک‌های سری Radeon مجهز است. پس با یک لپ تاپ کاملا AMD محور روبرو هستیم. برای یک لپ تاپ سبک وزن، بهترین گزینه برای نمایشگر، یک پنل ۱۳٫۳ اینچی است. این پنل در Pavilion Aero 13 دارای حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت می‌باشد که قادر است ۱۰۰ درصد دامنه رنگ sRGB را پوشش دهد. به گفته اچ‌پی، حواشی باریک در هر چهار طرف صفحه نمایش باعث شده نسبت تصویر به بدنه ۹۰ درصد باشد که مقدار قابل توجهی است.

اولین Pavilion با شاسی تماما آلومینیوم-منیزیمی

Aero 13 یک وجه تمایز دیگر با تمامی مدل‌های Pavilion که تا امروز معرفی شده اند دارد. این دستگاه اولین عضو از سری Pavilion محسوب می شود که به شاسی تماما آلومینیوم منیزمی مجهز شده است. نتیجه استفاده از این دو ماده، وزن کمتر از ۱ کیلوگرم لپ تاپ اچ‌پی بوده است. ضمن اینکه این لپ تاپ با ویندوز ۱۱ که به تازگی توسط مایکروسافت معرفی شده سازگاری کامل دارد. به نظر می‌رسد با یک دستگاه سازگار با محیط زیست نیز روبرو هستیم. چرا که به گفته اچ‌پی، در این دستگاه از پلاستیک‌های جمع شده از اقیانوس‌ها و پلاستیک‌های بازیافتی و برای کاهش انتشار ترکیبات آلی فرار از رنگ بر پایه آب استفاده شده است. کل جعبه خرده فروشی و بسته‌بندی این لپ تاپ نیز منابع کاملا تجدیدپذیر و بازیافتی تهیه شده است.

لپ تاپ فوق سبک HP از استاندارد Wi-Fi 6 پشتیبانی می‌کند و ۱۰٫۵ نیز شارژدهی باتری دارد. در حال حاضر تمام مشخصات فنی اعلام شده از این دستگاه، در همین حد بوده اما از آنجایی که از اوایل جولای، این لپ تاپ با قیمت پایه ۷۴۹ دلار وارد بازار می‌شود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اطلاعات تکمیلی به زودی از سوی سازنده اعلام شود. Aero 13 در رنگ‌های رز گلد، طلایی، سفید سرامیکی و نقره‌ای روانه بازار می‌شود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=17979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.