به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ هادی اصلان زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته در جریان سفر به گیلان با حضور در اداره کل پست استان گیلان، از تجزیه و مبادلات و واحدهای اجرایی و ستادی پست، بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.
اصلان زاده بر ضرورت جذب بازارهای جدید تاکید کرد و افزود: «توسعه زیرساختها و هوشمندسازی تجزیه و مبادلات پست گیلان یک ضرورت است که ارتقای کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان پستی را در پی خواهد داشت.»
وی، از زحمات کارکنان پست کشور، در دوران همهگیری ویروس کوید-۱۹ قدردانی کرد و گفت: «جایگاه شرکت ملی پست در این دوران تقویت و خدمات ارزنده ای به مردم ارائه شد.»
محمد حسین هوشنگی سرپرست پست استان گیلان، نیز گزارشی از عملکرد پست استان و نیازمندی های مربوطه در حوزه هوشمندسازی تجزیه و مبادلات استان ارائه نمود.
لزوم ارتقای زیرساختها و ضرورت جذب بازارهای جدید
معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، توسعه زیرساختها و هوشمندسازی تجزیه و مبادلات پست استان گیلان را موجب ارتقای کیفیت خدمات پستی به مشتریان خواند.