• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

فولاد هرمزگان پیشگام در فعالیت‌های اجتماعی

  • کد خبر : 25999
  • 10 مهر 1400 - 13:37
فولاد هرمزگان پیشگام در فعالیت‌های اجتماعی

مراسم افتتاح پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان هرمزگان با حضور مدیرکل فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مشاورعالی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان و سایر مدیران استانی، روز شنبه ۱۰ مهرماه در محل ورزشگاه کارگران برگزار شد.

تجارت گردان – سخنرانان مراسم ضمن تاکید بر اسوه قراردادن آیات نورانی قرآن در راه و روش زندگی، و ابراز امیدوراری برای تداوم این گونه برنامه های معنوی، از فعالیت های فولاد هرمزگان در عرصه فرهنگ در استان هرمزگان ، پیشگامی فولاد در عرصه مسئولیت های اجتماعی  و همکاری این شرکت در برگزاری این مسابقات  تشکر کردند.

 همچنین در آیین افتتاحیه با اهدای لوح از عطاالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان برای حمایت های همه جانبه از برگزاری این مسابقات تقدیر شد.

پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان هرمزگان با حمایت فولاد هرمزگان توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان و با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه هرمزگان، سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد هرمزگان، در حال برگزاریست. علاقمندان برای دیدن این مسابقات می توانند به سایت فولاد هرمزگان به نشانی

https://www.hosco.ir/ مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=25999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.