• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

فولاد مبارکه با داشتن ۸ کوره ۱۸۰ تنی در دنیا منحصربه‌فرد است

  • کد خبر : 10856
  • 23 اسفند 1399 - 9:54
فولاد مبارکه با داشتن ۸ کوره ۱۸۰ تنی در دنیا منحصربه‌فرد است

عضو هیئت‌مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد گفت: ثبت رکورد ۱۴۰ ذوب در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه نشان از مدیریت کاربلد آن مجموعه است.

به گزارش کیوسک خبر، رضا شهرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به ثبت رکورد روزانه ۱۴۰ ذوب در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت: این دستاورد مهم نشان از مدیریت کاردان این مجموعه است و به تمام پرسنل شرکت فولاد مبارکه تبریک می‌گویم.

وی افزود: شرکت فولاد مبارکه با داشتن ۸ کوره ۱۸۰ تنی که در دنیا منحصربه‌فرد است و ثبت رکورد ۱۴۰ ذوب در یک روز، ثابت کرد که به زمان کمتر از ۸۵ دقیقه در فرایند تخلیه ذوب تا تخلیه ذوب بعد (tap to tap) رسیده است و تحقق این مهم، نیازمند مدیریت بسیار قوی است، چراکه معمولا ظرفیت اسمی این کوره‌ها ۹۰ دقیقه است و فرایند تخلیه ذوب تا تخلیه ذوب بعدی بیش از ۹۰ دقیقه طول می‌کشد.

عضو هیئت‌مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران تصریح کرد: دستاورد ثبت رکورد ۱۴۰ ذوب در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه باز هم بر مدیریت کاردان مجموعه، تأمین و نگهداری قوی، تأمین مواد اولیه و تولید باکیفیت فولاد مبارکه که در سطح استانداردهای جهانی است، صحه گذاشت.

وی اضافه کرد: این دستاورد مهم فولاد مبارکه درخور تحسین است و امیدواریم با توسعه انقلاب چهارم صنعتی در شرکت فولاد مبارکه شاهد رکوردهای پی‌درپی بزرگ‌ترین واحد صنعتی کشور باشیم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=10856

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.