• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

فعالیت انتخابانی مدیران و کارکنان بنیاد مستضعفان ممنوع است

  • کد خبر : 12595
  • 23 فروردین 1400 - 20:18
فعالیت انتخابانی مدیران و کارکنان بنیاد مستضعفان ممنوع است

رییس بنیاد مستضعفان با توجه به در پیش رو بودن انتخابات ۱۴۰۰، بخشنامه‌ای را خطاب به مدیران و کارکنان بنیاد صادر کرد که برپایه آن هرگونه فعالیت انتخاباتی ممنوع اعلام شده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از بنیاد مستضعفان، «سید پرویز فتاح» با توجه به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، بخشنامه‌ای را صادر کرد.
 
در این بخشنامه آمده است: با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۲۸ خردادماه امسال، انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی و انتخاباتی توسط مدیران و کارکنان گروه بنیاد با ذکر سمت سازمانی و در ساعت‌های اداری و استفاده یا در اختیار گذاشتن وسایل و امکانات بنیاد، له یا علیه نامزدها اکیداً ممنوع است و تخطی از این بخش‌نامه و قوانین و مقررات انتخابات به منزله تخلف بوده و قابل رسیدگی و صدور رای در هیات‌های تخلفات اداری ذی‌ربط خواهد بود.
 
در ادامه بخش‌نامه مذکور تاکید شده است: سیاست این نهاد در همه ادوار گذشته و انتخابات پیش‌رو، کمک به ایجاد شور و نشاط سیاسی، انتخاباتی و جلب حضور و مشارکت حداکثری مردم است که این مهم فقط با تلاش برای امیدآفرینی و انجام امور محوله انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=12595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.