• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
0

فعالسازی اینترنت رایگان همراه اول، هدیه ایام انتخابات

  • کد خبر : 90410
  • 26 خرداد 1403 - 15:24
فعالسازی اینترنت رایگان همراه اول، هدیه ایام انتخابات

بسته ۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان همراه اول به عنوان هدیه ایام انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ از طریق #۱۰۰* قابل فعالسازی است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، بسته ۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان ویژه انتخابات را بر روی سامانه «ستاره ۱۰۰ مربع» فعال کرد.

تمامی مشترکان همراه اول که قصد پیگیری اخبار و تبلیغات مربوط به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در پیام رسان های داخلی را دارند، می توانند بسته ۲۰ گیگابایتی را با شماره گیری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷۳ مربع» انتخاب و فعال کنند.

این بسته هدیه یک ماهه که با توجه به ابلاغ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تعریف و طراحی شده است، قابلیت استفاده در سکوهای داخلی روبیکا، ایتا، تلوبیون، ویراستی، بله، سروش، گپ و آی گپ را دارد.

همراه اول اولویت «بسته ویژه انتخابات ریاست جمهوری» را بالاتر از سایر بسته ها فعال مشترکان قرار داده است تا در استفاده از پیام رسان های داخلی، ابتدا از حجم بسته رایگان آنان کسر شود.

اپراتور اول ارتباطی کشور این را هم گفته است که همزمان با فعالسازی این بسته ویژه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، اعتبار سایر بسته های فعال مشترکان برای استفاده در مواردی غیر از سکوهای داخلی اعلام شده، برقرار خواهد بود.

همچنین امکان استعلام از میزان مصرف بسته هدیه اینترنت ۲۰ گیگابایت ویژه انتخابات، از طریق #۱۰*۱۰۰* برای تمامی مشترکان همراه اول فراهم است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=90410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.