• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

فروشگاه زنجیره ای رفاه اولین فروشگاه کشنکری (Cash& Carry) ایران را افتتاح کرد

  • کد خبر : 17616
  • 05 تیر 1400 - 12:10
فروشگاه زنجیره ای رفاه اولین فروشگاه کشنکری (Cash& Carry) ایران را افتتاح کرد

مگاهایپر فروشگاه های زنجیره ای رفاه با نام شعبه «آفتاب» به عنوان اولین فروشگاه کشنکری کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه؛ مراسم افتتاحیه فروشگاه مگاهایپر رفاه آفتاب به عنوان اولین فروشگاه کشنکری در ایران، شامگاه ۱ تیرماه مقارن با میلاد مسعود علی ابن موسی الرضا(ع) با حضور رسول محمدی عضو هئیت مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه و جمعی از مدیران ستادی، استانی، فروشگاهی و همچنین همراه با استقبال پرشور مردم خونگرم با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در اسلامشهر استان تهران برگزار شد.

آتش بازی، نورافشانی، اجرای موسیقی زنده سنتی، تئاتر عروسک های غول پیکر، حضور مقامات و مسئولان استانی و کشوری و سخنرانی از بخش های این افتتاحیه بود. در حاشیه مراسم، رسول محمدی و هئیت همراه از بخش های مختلف عضو جدید این بنگاه اقتصادی خصوصی بازدید کردند.

فروشگاه مگاهایپر رفاه آفتاب به عنوان اولین عضو کشنکری (Cash& Carry) خانواده بزرگ رفاه و صنعت خرده فروشی میهن عزیزمان ایران، در راستای تحقق هدف توسعه شتابان، با مساحت بیش از ۴٠٠٠ متر مربع، اشتغالزایی ۱۰۰ جوان مجرب و متخصص به صورت مستقیم و غیر مستقیم، رقم سرمایه گذاری قابل توجه در راستای حمایت از تولید داخلی، همکاری با تامین کنندگان و تولیدکنندگان معتبر ایرانی،  با برخورداری از امکانات فروشگاهی روز دنیا و همگام با رقبای بین المللی، دارای بخش های متنوع چون عمده فروشی و همچنین فروش کالاها به صورت جزئی، عرضه کالاهای داخلی باکیفیت همراه با تخفیفات ویژه در روزهای سخت اقتصادی کشور، کترینگ و فست فود، سبزیجات تازه، نان و شیرینی، لبنیات تازه، قصابی، لوازم خانگی، پارکینگ اختصاصی و… در میدان نماز اسلامشهر به طور رسمی آغاز به کار کرد.

همچنین، در کنار حمل و نقل رایگان کالای خریداری شده مشتریان گرامی توسط همکاران فروشگاه، ساعت ۸ صبح الی ۲۳ زمان کاری عضو جدید خانواده بزرگ رفاه جهت خدمترسانی به هموطنان عزیز است.

گفتنی است؛ شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه به عنوان یکی از پیشگامان صنعت خرده فروشی کشور، همگام با رقبای بین المللی خود و در راستای تحقق هدف توسعه شتابان در راستای رشد اقتصادی کشور و افزایش اشتغالزایی و همچنین بهره برداری از رویکرد نوین صنعت خرده فروشی بین المللی و مدرن، احداث چندین پروژه فروشگاهی عظیم با رویکرد بیزینس مدل کشنکری (Cash& Carry) را در سراسر کشور در برنامه دارد که دومین و سومین شعبه کشنکری به ترتیب در بازه زمانی حدودا بیست روز الی یک ماه آتی افتتاح می شوند. از جمله این شعب می توان به فروشگاه کشنکری مولوی واقع در تهران و همچنین باغ گلدسته به عنوان اولین فروشگاه عمده‌فروش  (Cash & Carry) استان اصفهان با برآورد هزینه ۲۲۰میلیارد تومانی اشاره کرد که به زودی به بهره‌برداری خواهند رسید.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=17616

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.