• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

فراخوان ملی “جمع‌سپاری طرح‌ها و ایده‌ها در خصوص نظام متمرکز تامین اجتماعی برای آحاد مردم” تمدید شد

  • کد خبر : 6434
  • 15 دی 1399 - 15:32
فراخوان ملی “جمع‌سپاری طرح‌ها و ایده‌ها در خصوص نظام متمرکز تامین اجتماعی برای آحاد مردم” تمدید شد

موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی همزمان با هفته پژوهش و فناوری ماموریت یافته است تا فراخوان ملی در خصوص جمع‌سپاری طرح ها و ایده ها در زمینه “نظام متمرکز تامین اجتماعی برای آحاد مردم” را برگزار کند.

محورهای اصلی این فراخوان شامل: ضرورت ها و الزامات ایجاد نظام تامین اجتماعی متمرکز برای آحاد مردم، مبانی نظری نظام تامین اجتماعی متمرکز از منظر آموزه های اسلامی ایرانی و جهانی و سیر تطور و پیشینیه نظام های مشابه تأمین اجتماعی متمرکز در ایران و تغییر عدم توافق آنها است.
همچنین، تجارب موفق جهانی در زمینه ایجاد نظام تامین اجتماعی متمرکز، الگوی مطلوب پیشنهادی برای نظام تامین اجتماعی متمرکز در ایران، مختصات کلی نظام تامین اجتماعی متمرکز که شامل ساختار و سازکار تصمیم گیری، اجرایی و نظارتی، بسته خدمت، جامعه هدف و غیره می‌شود و همچنین مقدمات پیش‌نیازها، اقتضائات و ملاحظات تحقق این نظام و پیش‌نویس احکام قانونی و مقرراتی لازم برای تحقق آن، از جمله دیگر این محور ها است.
بر اساس این فراخوان ملی که از سوی موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی برگزار می‌شود تمام صاحب‌نظران، اندیشمندان و علاقه‌مندان به مشارکت علمی در جمع‌سپاری ایده ها برای تحقق “نظام متمرکز تامین اجتماعی” می‌توانند تا ایده‌ها ، طرح‌ها و مقالات خود را تا ۳۰دی ماه به دبیرخانه همایش به آدرس info@ssor.ir ارسال کنند.

منبع: روابط عمومی موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=6434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.