• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

فراخوان حضور در نخستین نمایشگاه مجازی ایران

  • کد خبر : 7801
  • 04 بهمن 1399 - 13:43
فراخوان حضور در نخستین نمایشگاه مجازی ایران

نخستین نمایشگاه مجازی ایران با حمایت اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و ایران از تاریخ ۵ لغایت ۲۰ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اتاق ایران، نخستین نمایشگاه مجازی ایران با حمایت اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و ایران از تاریخ ۵ لغایت ۲۰ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود. این نمایشگاه بستری برای حضور آنلاین شرکت‌های ایرانی و عرضه قابلیت‌ها و محصولاتشان خواهد بود. اعضای اتاق‌های بازرگانی می‌توانند برای حضور در این نمایشگاه از تخفیف ۱۵ درصدی برخوردار شوند. هم‌چنین حضور در این نمایشگاه برای تشکل‌های اقتصادی رایگان است.

نمایشگاه مجازی ایران با هدف معرفی توانمندی‌های فعالان اقتصادی کشور در بخش‌های مختلف بازرگانی و تجارت، صنعت، معدن، کشاورزی، خدمات، صنایع پیشرفته و فناورانه، صنایع خلاق و دانش‌بنیان در بازارهای داخلی و خارجی برپا می‌شود. این نمایشگاه با شعار «نمایشگاه مجازی، تداوم تجارت در عصر نوین» همگام با آخرین تحولات دیجیتال در کسب و کارها، با بهره‌مندی از ابزارهای فناوری، محصولات و خدمات فعالان اقتصادی کشور را به نمایش می‌گذارد.

با حذف محدودیت‌های زمانی و مکانی، امکان بازدیدکنندگان داخلی از اقصی نقاط کشور را فراهم شده و با برنامه‌ریزی صورت پذیرفته از طریق سفارتخانه‌های ایران در سایر کشورها، سفارتخانه‌های خارجی مقیم تهران، اتاق‌های مشترک بازرگانی و اتاق‌های بازرگانی سایر کشورها، این نمایشگاه پذیرای بازدیدکنندگان خارجی از کشورهای مختلف خواهد بود. گفتنی است این نمایشگاه از حمایت سازمان توسعه تجارت، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت نیز برخوردار است.

علاقمندان برای حضور در نمایشگاه می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی و دریافت کاتالوگ دیجیتال از طریق مراجعه به سایت نمایشگاه ( http://www.iranvirtualexpo.com) اقدام کرده یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۱۷۵۲۳۲ تماس بگیرند.
 

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=7801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.