• امروز : چهارشنبه - ۲۳ آبان - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

«پاسارگاد» تحصیلکرده‌ترین شرکت بیمه است یزدان‌دوست: خدمت رسانی بیمه‌ای منظم و مستمر به بازنشستگان یکی از اهداف مورد تاکید است استقبال گسترده از یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (اینوکس) در کیش سلامت کارکنان و تمرین کار تیمی از اهداف جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان بیمه ایران است ‎توسعه تعاملات بانک مسکن و ستاد دیه کشور/ هم افزایی دو نهاد خدمتگزار را به فال نیک می‌گیریم ​هم‌آوایی هنر و بانکداری در نمایشگاه پوستر سپهر با حضور بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران شعبه تهرانسر بانک افتتاح شد انجام بزرگ‌ترین معامله خروج از بنگاه‌داری از سوی بانک پارسیان / آیین مبادله قرارداد فروش سهام شرکت صنایع معدنی کانی‌سازان کیمیا برگزار شد امیدبوم در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۴؛ ارائه نوآوری‌ها در حوزه خدمات مالی مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برگزار شد تسهیلات قرض‌الحسنه به توسعه مشاغل خرد می‌انجامد

2

عظیمی: تخطی از اهداف کیفی، خط قرمز تولید در ایران‌خودرو است/ ری‌را آبروی صنعت خودرو کشور است

  • کد خبر : 96903
  • 20 آبان 1403 - 17:15
عظیمی: تخطی از اهداف کیفی، خط قرمز تولید در ایران‌خودرو است/ ری‌را آبروی صنعت خودرو کشور است

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو طراحی و تولید ری‌را، محصول جدید این خودروساز به‌عنوان نخستین کراس‌اوور ملی را آبروی صنعت خودرو کشور خواند و بر عرضه آن با بالاترین سطح کیفی تاکید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- علیمردان عظیمی در نشستی با مدیران ارشد ایران‌خودرو به مناسبت روز ملی کیفیت، اظهار کرد: انتظار جامعه عرضه محصولی باکیفیت است و نباید ذره‌ای از اهداف کیفی تخطی شود.
وی با بیان این‌که باید نظارت‌های کیفی از سطح مواد اولیه و قطعات صورت گیرد، تخطی از اهداف کیفی را خط قرمز تولید دانست و خاطرنشان کرد: پروژه‌های خوبی در زنجیره تامین تعریف شده و نظام‌های کیفی مناسبی در خطوط تولید برخی از قطعه‌سازان پیاده‌سازی شده است که باید به تعداد بیش‌تری از سازندگان تسری پیدا کند.
عظیمی، ضمن تقدیر از تیم عملیاتی برای تولید ری‌را، اظهار کرد: با توجه به این‌که ری‌را، نخستین محصول کراس‌اوور ملی است که در شرایط سخت تحریم‌های بین‌المللی متولد شد، در زمینه ارایه خدمات به مشتریان نیز باید برنامه‌ریزی ویژه‌ای صورت گیرد.
به گفته وی، برای هر دستگاه خودرو ری‌را که به مشتری تحویل داده می‌شود، کارشناس پشتیبان نیز به صورت مستمر مراقبت آن را برعهده داشته باشد تا در صورت نیاز، با سرعت بالایی نسبت به امدادرسانی اقدام شود.

مدیرعامل ایران‌خودرو ضمن تاکید بر آموزش شبکه خدمات پس از فروش و مشتریان ری‌را گفت: در این خودرو امکاناتی وجود دارد که تاکنون در هیچ‌یک از محصولات داخلی به‌کار نرفته است، لذا باید مشتریان در زمان تحویل و کارکنان شبکه خدمات پس از فروش برای ارایه خدمات به این خودرو آموزش‌های لازم را دریافت کنند.
عظیمی خودرو جدید ایران‌خودرو را حاصل اراده ملی مهندسان این شرکت دانست و گفت: با عرضه این خودرو به سطح کیفی و فنی خودروسازان جهانی نزدیک خواهیم شد؛ به طور قطع ری‌را رقیبی برای محصولات مشابه وارداتی خواهد بود و امیدواریم با عرضه خودروهای باکیفیت و در سطح جهانی، مشتریان محصول ایرانی را به خودروهای وارداتی ترجیح دهند.
در این نشست، معاون کیفیت ایران‌خودرو نیز گزارشی از وضعیت شاخص‌های کیفی محصول ری‌را ارایه کرد و مدیران شبکه خدمات پس از فروش از آمادگی برای ارایه خدمات مطلوب به مشتریان خبر دادند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=96903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.