• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران: نقشه راه خوبی برای آینده بانک ترسیم شده است

  • کد خبر : 9011
  • 20 بهمن 1399 - 18:40
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران: نقشه راه خوبی برای آینده بانک ترسیم شده است

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه نقشه راه خوبی برای آینده این بانک ترسیم شده و در مرحله ای هستیم که بتوانیم به خوبی به مشتریان سرویس دهیم، گفت: اکنون در زمان گذر و به عبارتی ترک شعبه و ورود به دنیای دیجیتال هستیم. در این بازه هم باید نحوه بهره مندی از خدمات را به مشتریان اطلاع دهیم و هم به مشتریانی که هنوز علاقه مند به گرفتن خدمات طبق روال گذشته هستند، خدمت رسانی کنیم.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی امروز به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، با حضور در مرکز ارتباط مردمی به سوالات مشتریان و دغدغه های طرح شده آنها پاسخ داد.

وی گفت: تمایل نداریم منابع مان را صرف سامانه های قدیمی کنیم که قطعا ظرف یکی دو سال آینده اثری از آنها نخواهد بود؛ بیشتر وقت مان را صرف نقشه راه جدید می کنیم.

خاتونی ادامه داد: امروز با تعدادی از مشتریان گفت و گو کردیم و مباحث مختلفی مطرح شد که یکی از آنها تعدد سامانه ها بود. باید گفت هر یک از اپلیکیشن های موجود کاربردی دارند. در زمان قدیم صحبت از آچار فرانسه بود که همه کار با آن انجام می شد اما باید دقت داشته باشیم که امروز تنوع محصول همانند بام، بله، ایوا، ۶۰ و.. لازم است تا مشتری بر اساس سلیقه خود از آنها استفاده کند. 

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران اضافه کرد: امروز یکپارچگی محصول در دنیا عرف نیست. حتی زمانی که وارد گوشی موبایل می شویم، تعداد زیادی اپلیکیشن وجود دارد و هر کسی با توجه به سلیقه و نیاز خود از آنها استفاده می کند.

خاتونی اظهار کرد: هر چه که به انتهای سال نزدیک می شویم، فشار کاری بیشتر می شود؛ از طرفی درخواست ها، کنترل ها و نظارت ها روی سامانه های شبکه بانکی افزایش می یابد. برخی از بانک ها آمادگی کنترل را دارند. مانند پیچک که یک سامانه کنترلی است. سامانه های کنترلی ما شاید برای یک درصد بسیار اندک باشند که به فکر خیانت به کشور هستند اما سامانه هانی نظارتی برای همه اجرایی می شوند و این امر ناگیزی است.

وی درباره پیچک نیز گفت: پیچک سامانه ای بیرون از شعبه ست که مشتری موظف به ثبت چک خود در آن بوده و در مقابل مشتری هم که می خواهد چک را وصول کند، باید درخواست خود را در آن اعلام کند. این امر در خارج از شعبه انجام می شود و شعبه درگیر آن نخواهد بود.

خاتونی درباره دریافت پیامک درخواست رمز پویا از سوی برخی مشتریان نیز خاطر نشان کرد: این امر دو دلیل دارد. یا شخص در حال فیشینگ است یا اینکه تغییر شماره همراه در حسابی صورت گرفته اما شماره همراه به اشتباه درج شده است که به محض درخواست رمز از سوی مشتری، پیامک آن به اشتباه برای مشتری دیگر ارسال می شود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=9011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.