به گزارش رویداد خبر ، بیمه ملت از نیمه اول خردادماه امسال به عنوان شرکت بیمهگر درمان تکمیلی بازنشستگان و وظیفهبگیران صندوق بازنشستگی کشوری مفتخر به خدمتگزاری به این عزیزان شد. این شرکت بیمهای در راستای ایفای تعهدات خود و ارتقای سطح کیفی خدمات، در طول ۸ ماهه امسال، اقدامات گستردهای را در پیش گرفت و در این مدت کوتاه، گامهای بلندی در جهت پاسخگویی به نیازهای درمانی این عزیزان برداشته است.
راهاندازی اپلیکیشن دینا برای تسریع در پرداخت خسارات درمانی
بیمه ملت با هدف ارائه خدمات نوین، تسهیل امور درمانی و و تسریع در پرداخت خسارت درمانی به بازنشستگان محترم، اپلیکیشن موبایلی «دینا» را در مرداد ماه امسال راهاندازی کرد که طی ۷۲ ساعت خسارتهای ثبتشده را پراخت میکند. بازنشستگان بدون مراجعه فیزیکی به شعب و نمایندگیهای بیمه ملت و در بستر این اپلیکیشن میتوانند نسبت به ثبت خسارت و پیگیری اسناد ثبتشده خود اقدام کنند. استفاده از این اپلیکیشن در سرعت بخشیدن به روند ارزیابی و پرداخت هزینههای درمانی بازنشستگان کمک قابل توجهی خواهد کرد. راه اندازی چنین سامانهای نشاندهنده تعهد بیمه ملت به استفاده از فناوریهای نوین در جهت ارائه خدمات بهتر به بازنشستگان عزیز است.
اپلیکیشن درمان بیمه ملت در دسترس بازنشستگان قرار گرفت
با هدف ارائه خدمات نوین و تسهیل امور درمانی بازنشستگان محترم، اپلیکیشن درمان بیمه ملت در دسترس تمامی بازنشستگان قرار گرفت تا این عزیزان با ثبت نام و ایجاد پروفایل در این اپلیکیشن با مراجعه به آدرس hs.mellatyar.app به امکاناتی نظیر جستجوی مراکز درمانی، ثبت هزینههای درمانی و مشاهده سوابق درمانی دسترسی داشته باشند.
ارتقای سطح خدمترسانی به بازنشستگان با افزایش دو برابری مراکز طرف قرارداد
بیمه ملت با هدف بهبود خدماترسانی به بازنشستگان عزیز، تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد خود را به طور قابلتوجهی افزایش داده است. بر اساس آخرین گزارشها، تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه ملت از ۲۹۰۰ مرکز در ابتدای قرارداد به بیش از ۷۳۰۰ مرکز در سراسر کشور رسیده که این به معنای دسترسی بازنشستگان عزیز به بیش از دو برابر مراکز درمانی طرف قرارداد است. این در حالی است که روند افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد این شرکت بیمهای همچنان ادامه دارد.
تسهیل فرایندهای درمانی با افزایش نمایندگان منتخب و گسترش شبکه شعب
بیمه ملت علاوه بر گسترش مراکز درمانی، در راستای تسهیل فرایندهای درمانی و رفاه حال بازنشستگان، تعداد نمایندگان منتخب و شبکه شعب خود را به طور قابل توجهی افزایش داده است. در ابتدای این تعهد، ۵۰۰ نماینده منتخب در سراسر کشور وظیفه جمعآوری و ثبت مدارک پزشکی و اسناد خسارتی بازنشستگان را بر عهده داشتند که بعد از ۸ ماه از اجرای این قرارداد، این تعداد در حال حاضر به ۸۷۰ نماینده منتخب و ۲۵ شعبه فعال شرکت افزایش یافته که نشاندهنده افزایش چشمگیر در تعداد نمایندگان فعال در این بخش و شبکه شعب است. افزایش نمایندگان فعال باعث شده است تا بازنشستگان بهراحتی و در کمترین زمان ممکن، اسناد درمانی خود را به نمایندگان منتخب تحویل دهند و از خدمات سریعتر و دقیقتری بهرهمند شوند.
تسویه حساب کامل مطالبات بازنشستگان با تلاش بیمه ملت
بیمه ملت از ابتدای قرارداد با وجود حجم بالای مراجعات و پروندههای خسارتی انباشتهشده از دو ماه ابتدای سال ۱۴۰۳، روند پرداخت خسارتها را آغاز کرد و توانست تا پایان تابستان به طور کامل به تعهدات خود در قبال بازنشستگان از ابتدای سال ۱۴۰۳ عمل کرده و تمامی مطالبات مربوط به این دوره را در کمترین زمان ممکن پرداخت کند.
پرداخت نشدن مطالبات مربوط به دو ماه ابتدای سال جاری توسط شرکت خدماتدهنده قبلی موجب گلایه برخی بازنشستگان گرامی شده بود که ارتباطی با بیمه ملت نداشت و این شرکت بیمهای ضمن درک این موضوع، تلاشهای خود را برای تسریع در روند پرداخت خسارتهای این دو ماه به کار گرفت و توانست رضایت بازنشستگان عزیز را به دست آورد.
گفتنی است، بیمه ملت همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات بیمهای نوین و باکیفیت و در سریعترین حالت ممکن به اقشار مختلف جامعه، آرامش و آسایش خاطر را هدیه کند.
به گزارش رویداد خبر ، بیمه ملت از نیمه اول خردادماه امسال به عنوان شرکت بیمهگر درمان تکمیلی بازنشستگان و وظیفهبگیران صندوق بازنشستگی کشوری مفتخر به خدمتگزاری به این عزیزان شد. این شرکت بیمهای در راستای ایفای تعهدات خود و ارتقای سطح کیفی خدمات، در طول ۸ ماهه امسال، اقدامات گستردهای را در پیش گرفت و در این مدت کوتاه، گامهای بلندی در جهت پاسخگویی به نیازهای درمانی این عزیزان برداشته است.
راهاندازی اپلیکیشن دینا برای تسریع در پرداخت خسارات درمانی
بیمه ملت با هدف ارائه خدمات نوین، تسهیل امور درمانی و و تسریع در پرداخت خسارت درمانی به بازنشستگان محترم، اپلیکیشن موبایلی «دینا» را در مرداد ماه امسال راهاندازی کرد که طی ۷۲ ساعت خسارتهای ثبتشده را پراخت میکند. بازنشستگان بدون مراجعه فیزیکی به شعب و نمایندگیهای بیمه ملت و در بستر این اپلیکیشن میتوانند نسبت به ثبت خسارت و پیگیری اسناد ثبتشده خود اقدام کنند. استفاده از این اپلیکیشن در سرعت بخشیدن به روند ارزیابی و پرداخت هزینههای درمانی بازنشستگان کمک قابل توجهی خواهد کرد. راه اندازی چنین سامانهای نشاندهنده تعهد بیمه ملت به استفاده از فناوریهای نوین در جهت ارائه خدمات بهتر به بازنشستگان عزیز است.
اپلیکیشن درمان بیمه ملت در دسترس بازنشستگان قرار گرفت
با هدف ارائه خدمات نوین و تسهیل امور درمانی بازنشستگان محترم، اپلیکیشن درمان بیمه ملت در دسترس تمامی بازنشستگان قرار گرفت تا این عزیزان با ثبت نام و ایجاد پروفایل در این اپلیکیشن با مراجعه به آدرس hs.mellatyar.app به امکاناتی نظیر جستجوی مراکز درمانی، ثبت هزینههای درمانی و مشاهده سوابق درمانی دسترسی داشته باشند.
ارتقای سطح خدمترسانی به بازنشستگان با افزایش دو برابری مراکز طرف قرارداد
بیمه ملت با هدف بهبود خدماترسانی به بازنشستگان عزیز، تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد خود را به طور قابلتوجهی افزایش داده است. بر اساس آخرین گزارشها، تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه ملت از ۲۹۰۰ مرکز در ابتدای قرارداد به بیش از ۷۳۰۰ مرکز در سراسر کشور رسیده که این به معنای دسترسی بازنشستگان عزیز به بیش از دو برابر مراکز درمانی طرف قرارداد است. این در حالی است که روند افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد این شرکت بیمهای همچنان ادامه دارد.
تسهیل فرایندهای درمانی با افزایش نمایندگان منتخب و گسترش شبکه شعب
بیمه ملت علاوه بر گسترش مراکز درمانی، در راستای تسهیل فرایندهای درمانی و رفاه حال بازنشستگان، تعداد نمایندگان منتخب و شبکه شعب خود را به طور قابل توجهی افزایش داده است. در ابتدای این تعهد، ۵۰۰ نماینده منتخب در سراسر کشور وظیفه جمعآوری و ثبت مدارک پزشکی و اسناد خسارتی بازنشستگان را بر عهده داشتند که بعد از ۸ ماه از اجرای این قرارداد، این تعداد در حال حاضر به ۸۷۰ نماینده منتخب و ۲۵ شعبه فعال شرکت افزایش یافته که نشاندهنده افزایش چشمگیر در تعداد نمایندگان فعال در این بخش و شبکه شعب است. افزایش نمایندگان فعال باعث شده است تا بازنشستگان بهراحتی و در کمترین زمان ممکن، اسناد درمانی خود را به نمایندگان منتخب تحویل دهند و از خدمات سریعتر و دقیقتری بهرهمند شوند.
تسویه حساب کامل مطالبات بازنشستگان با تلاش بیمه ملت
بیمه ملت از ابتدای قرارداد با وجود حجم بالای مراجعات و پروندههای خسارتی انباشتهشده از دو ماه ابتدای سال ۱۴۰۳، روند پرداخت خسارتها را آغاز کرد و توانست تا پایان تابستان به طور کامل به تعهدات خود در قبال بازنشستگان از ابتدای سال ۱۴۰۳ عمل کرده و تمامی مطالبات مربوط به این دوره را در کمترین زمان ممکن پرداخت کند.
پرداخت نشدن مطالبات مربوط به دو ماه ابتدای سال جاری توسط شرکت خدماتدهنده قبلی موجب گلایه برخی بازنشستگان گرامی شده بود که ارتباطی با بیمه ملت نداشت و این شرکت بیمهای ضمن درک این موضوع، تلاشهای خود را برای تسریع در روند پرداخت خسارتهای این دو ماه به کار گرفت و توانست رضایت بازنشستگان عزیز را به دست آورد.
گفتنی است، بیمه ملت همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات بیمهای نوین و باکیفیت و در سریعترین حالت ممکن به اقشار مختلف جامعه، آرامش و آسایش خاطر را هدیه کند.