• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی تقدیر از نیروهای مسلح کشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویکردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانک است انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و شرکت خدمات توسعه زرآتیه مهر ایرانیان روان سازی فرایندهای بیمه ای و مردمی شدن آن در راس سیاست های نهاد ناظر قرار دارد برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل اعطای تسهیلات مسکن روستایی به ۲۴ هزار و ۹۴۱ واحد مسکونی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ طرح توسعه پروژه «تبادل الکترونیک نسخ دارویی» بیمه تجارت‌نو عملیاتی شد پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز ۱۷ میلیون نفر عبور کرد شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

1

عرضه اندروید ۱۱ برای دومین گوشی تاشو سامسونگ

  • کد خبر : 7547
  • 30 دی 1399 - 14:31
عرضه اندروید ۱۱ برای دومین گوشی تاشو سامسونگ

شرکت سامسونگ به روز رسانی اندروید ۱۱ را برای گوشی‌های تاشو خود در برخی از کشور‌ها منتشر کرده است.

به گزارش رویداد خبربه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ سال جدید را با معرفی تولیدات جدید آغاز کرد. مراسم معرفی سری Galaxy S21 تنها یکی از رویداد‌های مهمی بود که شرکت سامسونگ در سال ۲۰۲۱ برای ما در نظر گرفته است.

سامسونگ در رویداد خود گوشی‌های جدید سری S را معرفی کرد، به غیر از دستگاه‌های جدید، انتظار می‌رود سامسونگ امسال یک بسته به روزرسانی اندروید ۱۱ را برای تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های خود ارائه دهد.

به روز رسانی در برخی کشورها

گوشی Galaxy Z Fold 2 یکی از اولین گوشی‌های هوشمند سامسونگ بود که به اندروید ۱۱ به روز شد، به نظر می‌رسد که به روزرسانی اندروید ۱۱ برای Galaxy Fold سامسونگ اکنون در فرانسه و امارات متحده عربی برای نسخه LTE و همچنین سوئیس و انگلیس برای مدل ۵G در حال انتشار است.

اندروید ۱۱ تا پایان فوریه در همه کشور‌ها

به طور طبیعی، به روزرسانی اندروید ۱۱ شامل One UI 3.0 جدید و پچ امنیتی ژانویه است. خبر بد این است که سامسونگ ممکن است در ماه جاری این به روزرسانی را برای همه کشور‌ها به همراه نداشته باشد. با این حال، حداقل طبق نقشه راه اندروید ۱۱، دارندگان Galaxy Fold انتظار دارند تا پایان ماه فوریه آن را داشته باشند.

به طور معمول، سامسونگ جدول زمانی برای به روزرسانی‌های عمده را از طریق برنامه Members ارائه می‌دهد، بنابراین اگر کاربران می‌خواهند بدانند چه زمانی قرار است این به روزرسانی وارد کشورشان شود، می‌توانند از این قسمت در گوشی‌های سامسونگ خود این موضوع را پیگیری کنند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=7547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.