• امروز : یکشنبه - ۳ تیر - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

سامانه رمزساز ریما به روز رسانی شد معاون نظارت، حقوقی و وصول مطالبات بانک صنعت و معدن از اهتمام کمیته ویژه وصول مطالبات این بانک در بازگرداندن منابع به چرخه تولید خبر داد/ ۱۴ مورد محل اجرای طرح و ۴۱ واحد مسکونی تملیکی پس از وصول مطالبات به مالکان قبلی بازگردانده شد حمایت بانک ملی ایران از تیم ملی کشتی در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است آغاز چهل و چهارمین جشنواره بزرگ حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سپه بانک صادرات ایران با رشد ۳۱ درصدی منابع اول شد بانک صادرات ایران رتبه اول سرمایه ثبتی در بین بانک‌های بورسی پیشخوان مجازی بانک آینده؛ شعبه همیشه‌ در دسترس شما توزیع ریسک در سایه اتصال بازارهای سرمایه و بیمه شکل‌گیری سطح جدیدی از خدمات بانکداری در بانک ملی ایران/ تحول اعتباری با رونمایی از ۴ محصول جدید و تازه آگهی مزایده عمومی املاک بانک ایران زمین شماره الف/۱۴۰۳ اولین دوره آموزشی هوش مصنوعی برای فرزندان کارکنان بانک مسکن

5

طوفان‌های اینستاگرامی در تقویت برند بیمه رازی بسیار اثرگذار است

  • کد خبر : 36786
  • 05 بهمن 1400 - 9:44
طوفان‌های اینستاگرامی در تقویت برند بیمه رازی بسیار اثرگذار است

یک نماینده بیمه رازی حضور در فضای مجازی را بسیار مهم دانست و گفت: باتوجه به مسیر جدید شرکت بیمه رازی مبنی بر استفاده از امکانات به‌روز و فناوری اطلاعات، شبکه فروش برخط طراحی شده است.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، پانزدهیمن رویداد یکشنبه با نماینده‌ها و شبکه فروش به مناسبت روز تولد حضرت فاطمه (س) به میزبانی دو نمایندگی سحر احمدی و مونا مهدویان انجام شد.

در این رویداد که با حضور ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل، فریدون کاظمی- مدیر راهبری شبکه فروش و فرشته جوادی- رئیس شعبه آپادانا، سحر احمدی- نماینده شعبه آپادانا بیمه رازی، گفت: با توجه به چرخش‌های استراتژیک ابلاغی مدیرعامل و فضای روز جامعه، اقدامات عمده این نمایندگی بر مبنای حضور فعال در فضای مجازی طراحی شده است.

او ادامه داد: برای حضور هرچه بیشتر در فضای مجازی و تاکید بر فناوری‌های به‌روز، فرآیند بازاریابی و فروش بیمه‌نامه در این نمایندگی برپایه فناوری اطلاعات صورت می‌گیرد و در این راستا سایت فروش اینترنتی انواع بیمه‌نامه طراحی شده است.

این نماینده بیمه رازی که برگزیده چالش اینستاگرامی بیمه رازی نیز شده، با اشاره به اینکه بازاریابی در صنایع در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: این نمایندگی با تکیه بر اقدامات و تولیدات ستاد و روابط عمومی بیمه رازی، فعالیت قابل توجهی در پلتفرم‌های مختلف همچون اینستاگرام دارد که این مهم تاثیرقابل توجهی در بازاریابی نمایندگی و فروش بیمه‌نامه داشته است.

همچنین در این رویداد مونا مهدویان- دیگر نماینده بیمه رازی بیان کرد: اقدامات روابط عمومی در رابطه با حضور نمایندگان در فضای مجازی بسیار قابل توجه بوده و عامل رشد فعالیت نمایندگان در فضای مجازی و حرکت آن‌ها با سوی بازاریابی نوین شده است.

در پانزدهمین رویداد یکشنبه‌ها با نماینده‌ها و شبکه فروش ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه رازی با اشاره به اقدامات اخیر روابط عمومی در زمینه حضور نمایندگان در فضای مجازی گفت: در فضای امروز جامعه، حضور و فعالیت نمایندگان و شبکه فروش در فضای مجازی و بستر اینترنت بسیار مهم است، زیرا بسیاری از فعالیت‌ها و تصمیمات منجر به خرید در این فضا از سوی مصرف کننده نهایی انجام می‌شود.

او استفاده از بستر فناوری اطلاعات را عامل کاهش هزینه‌های نمایندگان و شبکه فروش دانست، با اشاره به پنج چرخش استراتژیک مدیرعامل بیمه رازی یادآور شد: دو مورد مهم در ایجاد ارتباط تاثیرگذار با بیمه‌گذاران از سوی شرکت‌های بیمه، پرداخت به موقع خسارت و بازاریابی نوین است که این دو مهم همواره جزء تاکیدات مدیریت عالی بیمه رازی است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=36786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.