• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

طلا از صعود بازماند

  • کد خبر : 1870
  • 13 آبان 1399 - 11:34
طلا از صعود بازماند

قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر احتیاط سرمایه گذاران در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کاهش پیدا کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایسنا، بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری با ۰.۱ درصد کاهش، به ۱۸۹۲ دلار و ۷۳ سنت رسید.
در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا تغییر چندانی نداشت و در ۱۸۹۳ دلار و ۲۰ سنت ایستاد. بهای معاملات این بازار روز دوشنبه با ۰.۷ درصد افزایش، در ۱۸۹۲ دلار و ۵۰ سنت صعود بسته شده بود.
هووی لی، اقتصاددان بانک OCBC در این باره گفت: در حال حاضر همه درباره روند انتخابات آمریکا دچار ابهام هستند و اگر نتیجه انتخابات مورد اعتراض قرار بگیرد، به نفع دلار خواهد بود و قیمت طلا ضعیف می شود.
نتایج نظرسنجیها نشان داده که بایدن در سطح ملی از دونالد ترامپ پیش افتاده اما رقابت میان این دو نامزد دموکرات و جمهوریخواه در چندین ایالت کلیدی نزدیک هم مانده است.
تحلیلگران می گویند پیروزی بایدن با توجه به برنامه های وی برای تزریق کمکهای مالی بزرگ به صعود قیمت طلا کمک خواهد کرد.
وانگ تائو، تحلیلگر فنی رویترز پیش بینی کرد اونس طلا با عبور از مقاومتی که در سطح ۱۸۸۷ دلار وجود داشته، ممکن است تا سطح ۱۹۱۲ دلار صعود کند.
بر اساس گزارش رویترز، نشست کمیته بازار آزاد بانک مرکزی آمریکا از روز سه شنبه آغاز شده و بعدازظهر روز چهارشنبه با انتشار بیانیه ای پایان می گیرد.
در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۱ درصد افزایش، به ۲۴ دلار و هفت سنت رسید. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد افزایش، در ۸۶۰ دلار و ۴۶ سنت ایستاد. هر اونس پالادیم برای تحویل فور ی۱.۱ درصد افزایش یافت و به ۲۲۳۵ دلار و ۸۸ سنت رسید.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=1870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.