به گزارش رویداد خبر به نقل از روابطعمومی بانک سینا، مهدی باستان در هماندیشی دو روزه مدیران صف و ستاد بانک سینا با اشاره به برنامهها و اقدامات ضروری جهت طراحی و جاریسازی طرح راهبردی کسبوکار این بانک افزود: ایجاد تحول اثربخش در حوزه چابکی سازمانی، تغییر نظام برنامهریزی، کنترل هوشمند عملکرد، اصلاح کارآمد فرایندهای کسبوکار و ایجاد همسویی راهبردی در بدنه بانک از رویکردهای حاکم در این بخش به شمار میرود.
وی همچنین شناخت دقیق وضع موجود و عارضهیابی با هدف شناسایی و سنجش قابلیتهای درونی بانک، بهینهسازی قابلیتهای موجود و توسعه قابلیتهای جدید مورد نیاز را از رویکردها و دغدغههای حاکم بر طراحی وضع مطلوب و طرح نظام مدیریت راهبردی بانک دانست.
باستان با بیان آنکه توسعه استراتژی و برنامه اجرایی و کنترلی بانک از مهمترین فرایندهای عمده تدوین طرح راهبردی کسبوکار بانک است، اظهار داشت: ارزیابی عملکرد دقیق تمام واحدهای حوزه مرکزی با توسعه سیستم اطلاعات راهبردی، ارائه گزارشهای عملکردی منظم در حوزههای مختلف و ایجاد کتابخانه گزارش مدیریت از برنامهها و فعالیتهای مهم این بخش است.
معاون برنامهریزی بانک سینا در ادامه از استقرار نظام بهبود فرایندها، توسعه خلاقیتها و نوآوریها خبر داد و افزود: در راستای تحول کسبوکار بانک، جشنواره بهرهوری شعب، جشنواره خلاقیت و نوآوری و جشنواره کیفیت فرایندها به منظور تشویق و ترغیب همکاران در ارائه ایدههای خلاق و نوآورانه اجرایی میشود.
باستان همچنین استقرار نظام کنترل راهبردی، پایش و مراقبت عملکرد مناطق و استقرار نظام پاداش مبتنی بر عملکرد درحوزه صف و ستاد را از موارد مطروحه در طرح راهبردی کسبوکار بانک سینا دانست.
طرح تحول کسبوکار بانک سینا، اثربخشی عملکردها را به همراه دارد
معاون برنامهریزی بانک سینا با تشریح جزئیات طرح تحول کسب و کار بانک گفت: با اجرای این طرح، اثربخشی در عملکرد، چابکی سازمانی و اصلاح کارآمد فرایندهای کسبوکار را شاهد خواهیم بود.