• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

ضرورت روایت صحیحی از دستاوردهای فولاد مبارکه برای مردم

  • کد خبر : 62356
  • 24 دی 1401 - 21:36
ضرورت روایت صحیحی از دستاوردهای فولاد مبارکه برای مردم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: فولاد مبارکه در عرصه‌های مختلف دستاوردهای زیادی را رقم زده که این دستاوردها باید به بهترین شکل برای مردم روایت شود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، امیرحسین کمیلی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در آیین گرامیداشت سی‌سالگی شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: فولاد مبارکه به‌عنوان یک افتخار ملی شناخته شده و صنایع زیادی از این شرکت منتفع می‌شوند.

وی با اشاره به گستره فعالیت‌های فولاد مبارکه به وسعت ایران افزود: این شرکت امروز به‌عنوان سرمایه‌ای ملی، صنعتی پیشتاز در عرصه‌های مختلف است و اقدامات ارزشمندی در زمینه‌هایی نظیر احداث نیروگاه و حفظ محیط زیست انجام داده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان خاطرنشان کرد: امروز با جنگ روایت‌هایی روبه‌رو هستیم که از همه‌سو به اذهان عمومی منتقل می‌شود؛ متأسفانه بعضاً روایت‌های ناصحیحی از فولاد مبارکه نقل شده و ممکن است این روایت‌ها به نشان تجاری این شرکت خدشه وارد کند که به همین دلیل همه کارکنان این شرکت و دیگر نخبگان وظیفه روایت‌گری صحیح به مردم را برعهده دارند.

وی با بیان این که فولاد مبارکه افتخار ملی و یکی از فرزندان شایسته انقلاب اسلامی است، اذعان داشت: این شرکت در عرصه‌های مختلف دستاوردهای زیادی را رقم زده که این دستاوردها باید به بهترین شکل برای مردم روایت شود.

کمیلی در پایان تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌هایی که فولاد مبارکه در سال جاری در زمینه‌های فناورانه با شرکت‌های دانش‌بنیان منعقد کرده، به‌زودی منجر به جهش‌های چشم‌گیری در زیست‌بوم فناوری کشور خواهد شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=62356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.