• امروز : شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۴
1

ضرورت تقویت اعتماد مشتریان

  • کد خبر : 104769
  • 04 اردیبهشت 1404 - 19:20
ضرورت تقویت اعتماد مشتریان

امیر محمدرحیمی مدیرعامل هلدینگ مالی و سرمایه گذاری سینا در گردهمایی مدیران ستاد و شعب بیمه سینا ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) با اشاره به لزوم تقویت فضای اعتماد برای مشتریان اظهار داشت: آگاهی از نیازهای مشتریان متناسب با نیاز روز و تمرکز بر حل مشکلات مشتری باید سرلوحه ی کارمان قرار گیرد. به مسئولیت پذیری و پاسخگویی به عنوان اصول اساسی اهمیت دهیم.

وی توجه به مراکز درمانی و پیگیری مشکلات بیمه‌گذاران را مهم دانست و افزود: خرده فروشی که استراتژی درستی هم هست نیاز به روابط عمومی بالا،مذاکره خوب و توسعه مهارت‌های ارتباطی دارد بنابراین در بحث خدمت و ارتباط با مشتری سعی در بهبود ارتباطات داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ماهیت صنعت بیمه خدمت محوری است، افزود: به نیروی انسانی ماهر و متخصص ارج دهیم و باید به آموزش و یادگیری آنان بیشتر اهمیت دهیم. نظام پاداش و کارانه را باید به ارزیابی عملکرد و بهره‌وری گره بزنیم.

محمدرحیمی تصریح کرد: ما در هلدینگ به دنبال ایجاد سوپر مارکت مالی و باشگاه مشتریان مشترک هستیم و در حوزه فرایندها، انتظار حذف فرایندهای زائد به منظور سرعت در پیشبرد کارها را داریم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به حق الناس و بیت المال در فعالیتهای کاری افزود: سعی کنید به طور مستقیم و به صورت حضوری با شبکه نمایندگان مرتبط شوید و از پشت میز نشینی پرهیز کنید.

محمدرحیمی ضمن قدردانی از تلاش تیم مدیریتی و شخص مدیرعامل در طول سال گذشته، ابراز امیدواری کرد، با انجام فرایند افزایش سرمایه و بهبود نسبت توانگری، شاهد روزهای بهتری در بیمه سینا باشیم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=104769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.