• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

صورت های مالی سال ۱۳۹۹ شرکت سرمایه گذاری دستاورد دی به تصویب رسید

  • کد خبر : 15926
  • 09 خرداد 1400 - 15:29
صورت های مالی سال ۱۳۹۹ شرکت سرمایه گذاری دستاورد دی به تصویب رسید

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت دستاورد دی (سهامی خاص) برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ با حضور ۱۰۰ درصدی سهامداران در تاریخ ۴ خرداد ماه سال جاری برگزار شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ هیات رئیسه این مجمع را آقایان بنی صفار به نمایندگی از شرکت بیمه دی به عنوان رئیس مجمع، بهروز قزلباش به عنوان ناظر اول و حدادیان به عنوان ناظر دوم و آقای حسنی بهابادی مشاور حقوقی شرکت بیمه دی به عنوان دبیر جلسه عهده دار بودند.

پس از رسمیت جلسه و قرائت گزارش هیات مدیره توسط آقای حدادیان به عنوان مدیرعامل شرکت و گزارش بازرس قانونی و حسابرس مستقل توسط نماینده موسسه حسابرسی فاطر، مجمع عمومی ضمن تشکر از عملکرد مطلوب شرکت و زحمات هیات مدیره، ترازنامه و صورتهای مالی سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ مورد تصویب قرار داد. لازم به ذکر است گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی نسبت به وضعیت و عملکرد صورت های مالی مقبول و بدون بند شرط بوده که نشان از شفافیت و انضباط در گزارشگری مالی شرکت داشته است.

بر اساس عملکرد مالی شرکت در سال ۱۳۹۹ سود خالص بالغ بر ۳،۱۰۲ میلیارد ریال به دست آمده که در مقایسه با عملکرد سال ۱۳۹۸ حدود ۱۹۵ درصد رشد نشان می دهد. شایان ذکر است عمده این سود مربوط به سود حاصل از خرید و فروش سهام بوده که حدود ۹۷ درصد از سود خالص شرکت را تشکیل داده است .

مجموع دارایی های شرکت در پایان سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۵،۱۹۹ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با سال قبل (۲،۱۲۲ میلیارد ریال ) معادل ۱۴۵ درصد رشد نشان می دهد. عمده دارایی های شرکت در سال ۹۹ (حدود ۴،۷۶۴ میلیارد ریال) در رابطه با سرمایه گذاری های صورت گرفته در سهام شرکت های بورسی بوده که ۹۲ درصد از کل دارایی ها را شامل گردیده است .

عملکرد سرمایه گذاری های بورسی شرکت نشان از بازدهی ۱۶۸ درصدی دارد که بالاتر از بازدهی ۱۵۵ درصدی شاخص کل بورس و متوسط بازدهی صندوق های مشترک سرمایه گذاری و میانگین بازدهی شرکت های سرمایه گذاری مشابه بورسی (حدود ۱۵۲ درصد) بوده است و از این منظر شرکت موفقیت قابل قبولی را در ایجاد ارزش افزوده برای شرکت بیمه دی به عنوان سهامدار اصلی کسب کرده است.

در این جلسه سهامداران تقسیم سودی معادل ۳،۰۰۰ میلیارد ریال (۵،۰۰۰ ریال به ازای هر سهم) را به تصویب رساندند که در طول مدت فعالیت شرکت بی سابقه بوده است. شایان ذکر است این مبلغ مستقیم به عنوان سود ناشی از سرمایه گذاری ها در صورت های مالی بیمه دی منعکس خواهد شد و معادل ۱،۲۰۰ ریال سود به ازای هر سهم برای سهامداران شرکت بیمه دی به ارمغان خواهد آورد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=15926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.