• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی تقدیر از نیروهای مسلح کشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویکردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانک است انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و شرکت خدمات توسعه زرآتیه مهر ایرانیان روان سازی فرایندهای بیمه ای و مردمی شدن آن در راس سیاست های نهاد ناظر قرار دارد برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل اعطای تسهیلات مسکن روستایی به ۲۴ هزار و ۹۴۱ واحد مسکونی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ طرح توسعه پروژه «تبادل الکترونیک نسخ دارویی» بیمه تجارت‌نو عملیاتی شد پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز ۱۷ میلیون نفر عبور کرد شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

1

صعود ۲۲ پله ای ایساکو در فهرست شرکت های برتر ایران

  • کد خبر : 63118
  • 05 بهمن 1401 - 12:58
صعود ۲۲ پله ای ایساکو در فهرست شرکت های برتر ایران

شرکت خدمات پس از فروش ایران ‌خودرو (ایساکو)، در ارزیابی سالانه سازمان مدیریت صنعتی موسوم به IMI۱۰۰، در جمع ۱۰۰ شرکت برتر ایران قرار گرفت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- ایساکو تاکنون چندین بار موفق به حضور در لیست ۱۰۰ شرکت برتر ایران شده و بر اساس نتایج کسب شده در سال ۱۴۰۰ نیز با ۲۲ پله صعود نسبت به سال قبل در میان شرکت‌های صاحب نام کشور در لیست ۱۰۰ شرکت برتر IMI۱۰۰ جای گرفت. این شرکت همواره در ارزیابی‌های سازمان مدیریت صنعتی جزء سه شرکت برتر در حوزه خدمات بازرگانی بوده است.
به گزارش روابط عمومی این شرکت، ایساکو در حالی به این جایگاه دست یافت که در طی سال‌های اخیر بیش از پیش بر بار تحریم‌های ظالمانه و مشکلات اقتصادی افزوده شده، اما تامین و توزیع قطعات یدکی و حوزه بازرگانی و فروش آن در عرض ۹ ماهه ابتدایی سال جاری موفق به گذر از رکورد فروش یک‌ساله خود در سال ۱۴۰۰ شد.
این مهم با تلاش مضاعف مدیران و کارکنان، برنامه‌ریزی مدون و هدفمند و برگزاری کارگروه‌های مختلف در حوزه‌های کسب و کار و تسهیل دسترسی مشتریان به قطعات با کیفیت و خدمات پس از فروش استاندارد با هدف حفظ و ارتقای رضایت مشتریان میسر شد.
 لازم به ذکر است، رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایرانی از سال ۱۳۷۷ از سوی سازمان مدیریت صنعتی انجام می‌شود و شرکت‌های برتر ایران بر اساس شاخص‌های اندازه و رشد، سودآوری و عملکرد، بهره‌وری، صادرات، نقدینگی، بدهی و بازار، ارزیابی و معرفی می‌شوند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=63118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.