• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی تقدیر از نیروهای مسلح کشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویکردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانک است انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و شرکت خدمات توسعه زرآتیه مهر ایرانیان روان سازی فرایندهای بیمه ای و مردمی شدن آن در راس سیاست های نهاد ناظر قرار دارد برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل اعطای تسهیلات مسکن روستایی به ۲۴ هزار و ۹۴۱ واحد مسکونی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ طرح توسعه پروژه «تبادل الکترونیک نسخ دارویی» بیمه تجارت‌نو عملیاتی شد پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز ۱۷ میلیون نفر عبور کرد شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

0

صرفه جویی یک میلیون لیتر سوخت با اصلاح روشنایی معابر

  • کد خبر : 5469
  • 06 دی 1399 - 17:10
صرفه جویی یک میلیون لیتر سوخت با اصلاح روشنایی معابر

مدیر عامل توانیر گفت: اصلاح روشنایی معابر باعث صرفه جویی یک میلیون لیتر در مصرف سوخت نیروگاه ها می شود، اگرچه این کار موثر و نمادین است، اما به تنهایی کافی نیست و در کنار آن باید فعالیت های دیگری نیز پیش گرفته شود.

به گزارش رویداد خبر محمدحسن متولی زاده در دومین نشست بررسی اقدامات لازم برای کاهش مصرف سوخت در کشور با بیان اینکه کمک ما برای کاهش مصرف سوخت، در راستای حفظ پایداری شبکه سراسری برق انجام  می شود، اظهار کرد: پایداری شبکه برق به هر ترتیبی باید حفظ شود.

وی افزود: در صورتی که نیروگاه ها با کمبود سوخت مواجه شوند، پایداری شبکه برق دچار مشکل خواهد شد و به همین دلیل نیز صنعت برق، همه توان خود را در راستای اجرای مصوبات و دستورات دولت به کار خواهد بست.

مدیرعامل توانیر پیگیری و جدیت بیشتر درجمع آوری انشعاب های غیرمجاز و مراکز استخراج غیرمجاز از رمزارز را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: این موضوع توسط روابط عمومی ها باید به صورت گسترده ای رسانه ای شود.

طبق اعلام توانیر، متولی زاده همچنین به ضرورت برگزاری نشست های هماهنگی با مدیران استانی اشاره کرد و گفت:  افزایش مصرف برخی صنایع از جمله آلومینیوم و سیمان  نیز باید به صورت جدی مورد بررسی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: به این منظور، صنعت برق برای تشویق مردم به کاهش مصرف برق که تاثیر آن در کاهش مصرف سوخت نیروگاه ها نمایان می شود، مشوق هایی را که در تابستان برای مشترکان خانگی اختصاص می داد، در زمستان نیز اجرایی می کند. براین اساس، مشترکان خانگی در صورتی که مصرف برق خود را کاهش دهند، از مشوق های صنعت برق برخوردارخواهند شد.

مدیرعامل توانیر خاطرنشان کرد: هموطنان با اقداماتی ساده مانند  خاموش کردن لامپ های اضافی در منازل و ادارات  و  کاهش جزیی شعله بخاری و یا کاستن یک درجه  دمای محیط، می توانند تا ۱۰ درصد مصرف گاز کشور را کاهش دهند که با چنین اقدامات ساده و همکاری مردم، مشکلی در تامین گاز و برق در کشور در چند روز سرد سال به وجود نخواهد آمد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=5469

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.