به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، مجتبی قاسمیان افزود : مشتریان شرکت بیمه سامان از این پس می توانند با صرفه جویی در زمان، عملیات هایی مانند تشکیل پرونده، ارزیابی و دریافت خسارت مالی بیمه نامههای اتومبیل خود را به صورت آنلاین انجام دهند.
قاسمیان تصریح کرد: در این خدمت بیمه سامان با استفاده از اپلیکیشن «سامانو»،علاوه برکاهش هزینه های غیرضروری مانند اعزام کارشناس به محل حادثه، عدم نیاز به پیگیری های مکرر و نیز صرفه جویی در زمان، سطح رضایتمندی مشتریان تا حد زیادی افزایش می یابد.
رئیس اداره نظارت بر خسارت بیمه های اتومبیل بیمه سامان اظهار کرد : کاربران این اپلیکیشن می توانند در هر لحظه پس از تشکیل پرونده خسارت، از وضعیت رسیدگی به آن مطلع شده و مراحل رسیدگی خود را دنبال کنند.
براساس این گزارش، درحال حاضر پرداخت خسارتهای مالی تا سقف ۲۰ میلیون تومان با این وب اپلیکیشن امکان پذیر بوده و تاکنون بیش از دو هزار پرونده خسارت از این مسیر رسیدگی شده است.
بیمه سامان به عنوان شرکت بیمه ای پیشرو در ارائه خدمات نوین و مبتنی برتحول دیجیتال، همواره درتلاش بوده تا با ارائه طرح های نوآورانه، بستری امن و قابل اعتماد را برای خدمات رسانی به بیمه گذاران فراهم آورد.
مشتریان شرکت بیمه سامان می توانند خدمات مورد نیاز بیمه ای خود را از طریق وب اپلیکیشن سامانو به نشانی https://pwa.samaninsurance.ir دریافت کنند.