• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
0

شیائومی Mi 10i 5G با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی جدید راهی بازار می‌شود

  • کد خبر : 6092
  • 12 دی 1399 - 12:45
شیائومی Mi 10i 5G با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی جدید راهی بازار می‌شود

کومار جینز، نایب رئیس شیائومی روز گذشته تیزر ویدیویی از گوشی مورد انتظار شیائومی Mi 10i 5G منتشر کرد که به لطف آن باخبر شدیم این محصول با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۵۰G و سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی جدید راهی بازار می‌شود.

شیائومی قرار است به‌زودی، عضو جدیدی را به خانواده‌ی سری می ۱۰ خود اضافه کند. محصولی که Mi 10i 5G نام داشته و در کنار گوشی‌هایی نظیر می ۱۰، می ۱۰T، می ۱۰T پرو و می ۱۰T لایت قرار می‌گیرد. البته گفته می‌شود این گوشی منحصرا برای بازار هندوستان طراحی شده اما این احتمال هم وجود دارد که در بازارهای دیگر شاهد عرضه‌ی آن باشیم.

اما تیزری که از این محصول منتشر شده نشان می‌دهد شیائومی Mi 10i 5G قرار است به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۵۰G و سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی کاملا جدیدی مجهز شود که از هوش مصنوعی نیز بهره می‌برد. شیائومی اولین شرکتی بود که از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی در گوشی‌های خود استفاده کرد؛ سنسوری که ساخت سامسونگ بود و ایزوسل HMX نام داشت. انتظار می‌رود این نسل دوم سنسور یاد شده باشد که فرایند ترکیب پیکسلی آن ۹ در ۱ است. (در سنسور قبلی این فرایند ۴ در ۱ بود).

شیائومی Mi 10i 5G برای امور پردازشی به اسنپدراگون ۷۵۰G مجهز خواهد شد که پشتیبانی از اینترنت پرسرعت ۵G را نیز به این گوشی اضافه می‌کند. می ۱۰T لایت هم دقیقا از همین پردازنده استفاده می‌کند تا از لحاظ پردازشی تفاوت خاصی بین این دو وجود نداشته باشد و مثل همیشه، پیچیدگی زیادی را در گوشی‌های شیائومی شاهد باشیم.

البته این گوشی شاید با محصولات سری می ۱۰ تشابه اسمی داشته باشد اما در واقع همان ردمی نوت ۹ پرو ۵G است که به جای چین، برای بازار هندوستان طراحی شده. این یعنی در آن شاهد استفاده از نمایشگری .۶۶۷ اینچی از نوع IPS LCD خواهیم بود که از فناوری HDR10 و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی نیز برخوردار است. علاوه بر این‌ها، یک باتری ۴۸۲۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز منبع تغذیه‌ی آن را تشکیل خواهد داد که با شارژری ۳۳ واتی شارژ می‌شود.

فعلا از این بابت که آیا فروش این گوشی محدود به بازار هندوستان خواهد شد یا خیر بی‌خبریم و باید منتظر بمانیم ببینیم در آینده چه خبرهای بیشتری پیرامون این موضوع منتشر خواهد شد.

منبع: GSMArena

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=6092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.