به گزارش رویداد خبر به نقل از روابطعمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی با اشاره به موقعیت مکانی شعبه نیاوران از لحاظ تراکم شرکتهای تجاری و اداری گفت: بازاریابی هدفمند در این منطقه ناظر به شناخت بافت تجاری و اداری شرکتهای مستقر در نزدیکی شعبه است.وی افزود: برگزاری جلساتی برای شناسایی نیازها و انتظارات مشتریان از خدمات بانکی و تسهیل دسترسی آنان به خدمات مورد انتظار از طریق تسلط شعبه به ظرفیتهای منطقه تحت فعالیت و شیوههای انطباق محصولات با نیازهای مشتری میسر میشود.قیطاسی ضمن دریافت گزارشی از شاخصهای عملکردی شعبه بر ضرورت حرکت هدفمند تمامی کارکنان برای تحقق اهداف تعیین شده شعب تأکید کرد.بازدید از شعبه نیاوران فرصتی شد تا علاوه بر دیدار و گفتگوی مستقیم با مشتریان، کارکنان شعبه نیز در فضایی صمیمی با مدیرعامل بانک به گفتوگو نشسته و مشکلات خود را با وی در میان بگذارند.در حاشیه این بازدید قیطاسی ضمن بازدید از شرکت امید بنیان دی با مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و کارکنان این شرکت به گفتگو نشست.
شناسایی ظرفیتهای منطقه تحت فعالیت شعبه ضرورت توسعه بازاریابی است
مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعبه نیاوران بر ضرورت شناسایی کسب و کارهای مستقر در محیط جغرافیایی شعب در گسترش دامنه خدمات و بازاریابی تأکید کرد.