• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

شعبه زاینده رود، بزرگترین مرکز پرداخت خسارت درمان در کشور

  • کد خبر : 17904
  • 08 تیر 1400 - 16:03
شعبه زاینده رود، بزرگترین مرکز پرداخت خسارت درمان در کشور

رییس شعبه زاینده رود بیمه دانا با اشاره به اینکه این شعبه یکی از بزرگترین مراکز پرداخت خسارت درمان در قلب کشور است که دارای بیشترین مراکز درمانی طرف قرارداد می باشد، گفت: هدف گذاری برای افزایش بیشتر مراکز درمانی با توجه به الکترونیکی شدن نسخ درمانی هدف ما است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، افشین مزارعی در گفتگو با نشریه”عصردانایی” افزود: در بحث امور مالی با پیگیری وصول مطالبات، خوشبختانه موفق شدیم با تعدیل بدهکاران به میزان کمتر از ۱۵ درصد برسیم و در آینده نزدیک نیز این میزان را کاهش خواهیم داد.

وی عنوان کرد: ارائه خدمات در شرایط رقابتی از ظرافت خاصی برخوردار و مخاطبین هر سازمان به دنبال شاخص های نوین و متمایزتر خواهند بود .

مزارعی افزود: در شرایط فعالیت موازی با رقبا، آنچه مورد اهمیت و توجه مخاطبین می باشد، اهمیت رضایتمندی و میزان توفیق هر بیمه گر در اجابت خواسته های بیمه گذاران است. به این منظور در شعبه زاینده رود سعی شده، صداقت، عملکرد خادمانه از طریق بهبود ساختار و سهولت و روان سازی و رفع هرگونه اطاله در ارائه سرویس چه در بعد صدور و یا خسارت مدنظر قرار گیرد که یقیناً باعث پیشرفت شرکت و تحقق سیاست و توقعات مدیران ارشد شرکت خواهد بود.

وی، نقش شبکه فروش که در خط مقدم فروش قرار دارند، را با اهمیت و اجتناب ناپذیر دانست و گفت: موازینی چون تعالی سازمانی، تشویق در روابط درونی براساس قاعده شایسته سالاری و عناوین مهم دیگر، باعث پیوند عمیق امور به هدف خدمت رسانی و تأمین اهداف عالیه شرکت خواهد شد. لذا این شعبه به سهم خود در ایفای رسالت بیمه گری، سعی درتحقق حماسه تولید و انجام وظیفه خطیر خود کرده است.

رییس شعبه بیمه دانا زاینده رود، خاطرنشان کرد: آنچه که در سال گذشته صورت گرفته است مقدمه ای بر ایفای تعهدات آتی بوده است.

وی گفت: این شعبه در سال ۱۳۹۹ و در مقایسه با زمان مشابه سال ۱۳۹۸ از حیث فنی، رشد ۱۶۲ درصدی حق بیمه نسبت به بودجه پیش بینی شده، روند مطلوبی را برای شعبه رقم زده است.

وی افزود: شعبه زاینده رود در سال گذشته در رشته درمان رشد ۱۹۲ درصدی را داشته است که این امر مبین شعاع مخاطبین آن در فراوانی نسبی تعداد بیمه شدگان و افزایش دایره نفوذ خدمات در قیاس نسبت خسارت ۵۶ درصدی آن با مقایسه زمان مشابه، روند کنترل و انتخاب ریسک مناسب می باشد.

رییس شعبه بیمه دانا زاینده رود گفت: تعداد بیمه نامه های عمر و پس انداز در سال ۹۸ از تعداد ۳۱۵۸۴  به تعداد ۴۲۴۱۹ افزایش یافته که رشد ۳۴ درصدی داشته است.

وی  حذف فعالیت های موازی و تکراری، صرفه جویی در وقت و هزینه، رفع اطاله در رسیدگی به امور، ساده سازی و تسهیل گردش کار، توجه به حقوق بیمه گذاران، برخورد شایسته در شأن مراجعه کنندگان، تقویت و تشویق روابط درونی، دانشی شدن نیروی انسانی، پشتیبانی امور، توجه به بیمه های خرد با هدف نفوذ بیشتر در بازار هدف، توجه به شایستگی آماری شبکه فروش، اختصاص تخصص های کارکنان در قیاس امور محوله، برگزاری جلسات متعدد، تشریک عقاید و ایجاد مدیریت مشارکتی را مهمترین  معیار عملکرد و اساس رشد و تعالی این شعبه برشمرد.

مزارعی برای تحقق بودجه پیش بینی شده سال ۱۴۰۰ مانند سال گذشته، همکاری شبکه فروش با استفاده از رهنمود های سرپرست منطقه و مدیران ارشد سازمانی، انتخاب ریسک های سود ده  و افزایش تولید و رشد حق بیمه نسبت به بودجه پیشنهادی را از اهداف شعبه ذکر کرد.

رییس شعبه زاینده رود در خصوص برنامه‌های شعبه متذکر شد: تلاش در جهت حفظ بیمه گذاران فعلی و سرویس دهی مطلوب به آنان، جذب بیمه گذاران بالقوه با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل موجود، توانمندسازی و آموزش پرسنل و شبکه فروش به منظور بالا بردن توان و دانش فنی آنان، تسریع در رسیدگی و بررسی پرداخت خسارت ها به منظور ایجاد رضایتمندی بیمه شدگان و بیمه گذاران، جذب نمایندگان توانمند و پیگیری و جذب نمایندگان بیمه های زندگی آیین نامه ۹۶ و پیگیری وصول مطالبات از اهم برنامه های مدنظر ما در سال جاری می باشد.

  وی حفظ سهم بازار بیمه ای استان، افزایش در سود آوری و رضایتمندی سهامداران و ذینفعان را جزو استراتژی شعبه خود نامید.

مزارعی در پایان با بیان اینکه این فعالیت ها پیش زمینه فعالیت سال جاری تلقی و به آنچه انجام داده ایم، بسنده نخواهیم کرد، اظهار کرد: تلاش ما این است ضمن حفظ وضعیت موجود به گسترش و نفوذ بیشتر در بازار بیندیشیم.

وی همچنین از زحمات و توجه مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره، قائم مقام مدیر عامل، مدیریت های ستادی و اداری، سرپرست منطقه و همکاران ایشان، کارکنان و شبکه فروش این شعبه که در تحقق این اهداف یاریگر بودند، قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=17904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.