به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ برگزار کنندگان این دورهی ارزیابی، فعالیت در عرصه دیجیتال را از جمله اقدامات آیندهنگر بیمه دی توصیف کرده و از میان نـُه شرکت بیمهای حاضر، ضمن اهداء تقدیرنامه نوآوری دیجیتال به خاطر ارائهی «چت بای هوشمند بیمهای»، این شرکت را شایسته دریافت «تندیس برنزین زبدگی دیجیتال» دانسته و آن را به آقای علی اکبر گلشنی مدیر تحول دیجیتال بیمه دی اعطا نمودند.شرکت بیمه دی در سالهای اخیرتلاش نموده با ایجاد زیرساختها و اجرای برنامههای فنآورانه و عرضه خدمات بیمهای در بستر دیجیتال، گامهایی جدی و مؤثر در این زمینه برداشته و بدین طریق، چشمانداز خود یعنی تبدیل شدن به «پدیده محبوب مشتریان» را تحقق بخشد.
شرکت بیمه دی موفق به کسب تندیس و تقدیرنامه کنفرانس ملی تحول دیجیتال شد
به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ برگزار کنندگان این دورهی ارزیابی، فعالیت در عرصه دیجیتال را از جمله اقدامات آیندهنگر بیمه دی توصیف کرده و از میان نـُه شرکت بیمهای حاضر، ضمن اهداء تقدیرنامه نوآوری دیجیتال به خاطر ارائهی «چت بای هوشمند بیمهای»، این شرکت را شایسته دریافت «تندیس […]