به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، سید محمدرضا موسوی در دیدار با اعضای هیأت مدیره کانون انجمن صنفی نمایندگیهای گروه خودروسازی سایپا با بیان این مطلب افزود: همراهی شبکه نمایندگیها با سایپا یدک و وجود دغدغههای مشترک برای افزایش رضایت مشتریان و کیفیت خدمات، بیانگر این است که همه ما برای هدفی مشترک تلاش میکنیم و آن، خدمت به میهن اسلامی و مردم عزیز است.
وی افزود: در سال جهش تولید، مساله رضایتمندی شبکه و مشتریان بیش از پیش مورد تاکید مدیران ارشد گروه سایپا قرار گرفت که خوشبختانه نگاهی به آمارها نشان میدهد چه در زمینه تولید و چه در زمینه کیفیت خدمات، گامهای خوبی برداشته شده است که امیدواریم همین روند در سالهای آینده نیز ادامه داشته باشد.
موسوی گفت: با در نظر گرفتن ظرفیتها و مزیتهای نسبی در شبکه نمایندگیها و نیز توجه به اهداف و فرصتهای قابل دسترس گروه خودروسازی سایپا، مشارکت نمایندگیها در جهت بهبود فضای کسب و کار از طریق ارتقا خدمات پس از فروش بیشتر خواهد شد.
وی با تاکید بر ضرورت تغییر نگرش نسبت به روشهای سنتی ارائه خدمات، گفت: حرکت سایپا یدک به سمت رویکردهای نوین در ارائه خدمات و فروش قطعات یدکی، الگویی برای سایر شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش خواهد بود.
مدیرعامل سایپا یدک افزود: اهداف شرکت سایپا یدک و شبکه نمایندگیها در یک راستا بوده و بدون مشارکت شبکه، اهداف گروه خودرو سازی سایپا محقق نخواهد شد.
موسوی تصریح کرد: درک خواستهها و نیازهای مشتری، در فضای رقابتی کسب و کار امروز، یکی از عوامل قدرت بخشیدن به سازمانها است و سازمانهایی که نتوانند به این مرتبه از رفتار با مشتری دست یابند، خود به خود از چرخه رقابت حذف خواهند شد. بنابراین با همکاری و هم فکری شبکه نمایندگیها تلاش میکنیم به این مهم دست پیدا کنیم.
شبکه نمایندگی های گسترده و با کیفیت، مزیت رقابتی گروه سایپا است
مدیرعامل سایپایدک گفت: شبکه نمایندگی های گسترده و همچنین ارائه خدمات با کیفیت، مزیت رقابتی گروه خودروسازی سایپا است و شرکت سایپا یدک با شبکه خود هویت پیدا می کند.