• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
0

سی و پنجمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد

  • کد خبر : 14508
  • 22 اردیبهشت 1400 - 18:50
سی و پنجمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد

پرونده این نشریه به آمادگی شبکه بانکی برای اجرای قانون جدید صدور چک می پردازد، پس از اولین اقدامات بانک مبنی بر ساماندهی اعتبار۹۷ مرکزی و مجلس شورای اسامی در سال خدشه دار شده چک، در سال جدید قائم مقام بانک مرکزی از آمادگی شــبکه بانکی برای اجرای قانون جدید صدور چک خبر داد و گفت: این قانون از ابتدای سال ۱۴۰۰اجرایی خواهد شد.

بر اساس گزارش روابط عمومــی بانک مرکزی، دکتر کمیجانی در نشســتی با حضور مدیران بخش فناوری شبکه بانکی با اشاره به تصویب قانون اصلاح صدور چک توسط مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۹۷ گفت: دستورالعمل ها و بخشنامه های مربوط به مواردی از قانون که قابلیت اجرای فوری داشتند به سرعت تصویب، ابلاغ و اجرایی خواهد شد.در این شماره از نشریه می خوانیم:سید محمد حسین استاد سردبیر نشریه ارتباط ایران زمین؛ سال ۱۴۰۰ســال بسیار مهمی در بسیاری از حوزه های مدیریتی کلان کشور است و اتخاذ تدابیر صحیح در این حوزه ها می تواند زمینه بهبود معیشت مردم را فراهم آورد. در این میان شبکه بانکی کشور به دلیل تغییر در مدیریت کلان کشور موقعیت حساس تری دارد. خوشــبختانه ســال جدید برای بانک ایران زمین و مشتریان ارجمند آن، سالی بزرگ و سرشار از تغییر و تحول خواهد بود. در سال جاری – در قالب رونمایی از پلتفرم فراز – از بانکداری دیجیتال به شــکلی رســمی رونمایی خواهد شد؛ در کنار آن، باب روابط عمومی دیجیتال نیز به شیوه جدی گشوده خواهد شد و ما در این زمینه با امکاناتی که در اختیار داریم، اطلاعات لازم را در این زمینه در اختیار عزیزان قرار خواهیم داد.

  • مدیرعامل: هدیه ما در سال ۱۴۰۰ به مشتریان؛ رونمایی از بانکداری دیجیتال
  • مدیرروابط عمومی: شایسته است هر ایرانی در سال یک درخت بکارد
  • رادیو آوای ایران زمین؛ همچنان کنار شما هستیم
  • با نوشتن، درخت بکار ! ادامه کمپین محیط زیستی بانک ایران زمین

گزارش اخبار استان ها، مقاله، پرونده، گفتگو و مصاحبه با مدیران موفق، فناوری، بانک های جهانی، دانستنی، مناسبتی، ایران شناسی، فرایند، سلامت، ایران زمین در رسانه ها، آشنایی با نحوه کاشت و پرورش گیاهان، قدردانی از پژوهشگران و با هنرمندان از دیگر قسمت های جذاب نشریه ارتباط ایران زمین است.برای دریافت متن کامل شماره ۳۵ نشریه ارتباط ایران زمین روی فایل pdf کلیک کنید….

فایلهای پیوست
ertebat iran zamin.pdf
لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=14508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.