• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
2

سیاست نظام بانکی در بخش تولید/ واحدهای تحت تملک تعطیل نشده‌اند

  • کد خبر : 14488
  • 22 اردیبهشت 1400 - 18:24
سیاست نظام بانکی در بخش تولید/ واحدهای تحت تملک تعطیل نشده‌اند

دبیرشورای هماهنگی بانک‌های دولتی می‌گوید: سیاست بانک‌ها حمایت از تولید و نهایت همکاری با واحدهای تولیدی است؛ ضمن اینکه بانک‌ها واحدهای تولیدی فعالی که به ناچار تملک کرده‌اند را هرگز تعطیل نکرده‌اند.

دبیرشورای هماهنگی بانک های دولتی تاکید کرد: بانک ها همسو با سیاست های حمایت از بخش تولید در خصوص املاک تملیک شده به ویژه واحدهای تولیدی که به تملک بانک ها درآمده است نهایت همکاری را دارند.

علیرضا قیطاسی درگفت و گو با ایبِنا تصریح کرد: بانک ها همیشه حامی تولید و تولیدکننده بوده و هستند و همواره به مسئولان واحدها تاکید می کنند که براساس مقررات و قانون رفع موانع تولید و همچنین سیاست های دولت و مجلس محترم وقتی با عدم بازپرداخت بدهی واحد تولیدی فعال مواجه شدند از مدیران و شرکای واحد تولیدی دعوت کنند تا با برگزاری جلسه و انجام مذاکرات در خصوص تعیین و تکلیف بدهی های معوق واحد تولیدی اقدام لازم به عمل آورند تا شرایطی تعریف شود که واحد تولیدی بتواند هم بدهی را پرداخت کند و هم به فعالیت مستمر خود ادامه دهد.

وی با تاکید براینکه سیاست بانک ها حمایت از تولید و نهایت همکاری با واحدهای تولیدی است، افزود: ضمناً بانک ها واحدهای تولیدی فعالی که به ناچار تملک کرده اند هرگز تعطیل نکرده و تا حد امکان برای ادامه فعالیت واحدهای تولیدی مساعدت های لازم را انجام می دهند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=14488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.