به گزارش رویداد خبر به نقل از دفتر ارتباطاتواموربینالملل شرکتملیپست، دفتر کیفیت و حمایت از مشتری شرکت ملی پست برای بررسی میدانی انطباق فرایندهای اجرایی و عملیاتی در ادارات کل پست استان ها و مناطق پستی براساس دستور العمل ها، نظام نامه ها و روش های اجرایی ابلاغی، دومین چهارشنبه هر ماه را به عنوان چهارشنبه های کیفیت تعیین کرده است.
بنابراین گزارش تیم های کنترلی و ممیزی که متشکل از مدیران، کارشناسان و روسای ادارات ستادی هستند با استقرار در ادارات پست استانها و مناطق پستی نسبت به بررسی روند ارائه خدمات و انطباق آنها با دستورالعمل های ابلاغی برابر با آموزش های ارائه شده و چک لیست های مصوب اقدام می کنند.
گفتنی است در نخستین روز اجرای این طرح، دو تیم متشکل از کارشناسان و روسای ادارات ستادی با مشارکت مناطق پستی استان تهران، در استانهای قم و همدان حاضر و نسبت به بررسی فرایندها اقدام نموده اند.
«سنجش مستمر کیفیت فرایندها در شرکت ملی پست»
سنجش مستمر کیفیت فرایندها با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات در شرکت ملی پست برگزار می شود.