• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

سریال رکوردزنی ایران‌خودرویی‌ها به محورسازان رسید

  • کد خبر : 62725
  • 29 دی 1401 - 14:19
سریال رکوردزنی ایران‌خودرویی‌ها به محورسازان رسید

مدیرعامل شرکت صنعتی محورسازان ایران خودرو گفت: این شرکت به عنوان یکی از برند های معتبر تولید کننده محور های خودرو، براساس سیاست‌های کلان گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر توسعه حداکثری بهره‌وری منابع و امکانات و با تلاش جهادی و همدلی تمامی کارکنان خود و اجرای دقیق برنامه های استراتژیک سازمان، توانست طی ۱۰ ماهه امسال از رکورد تولید سال گذشته عبور کند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- حمیدرضا باریک‌بین افزود: محورسازان ایران خودرو در ادامه روند افزایش تولید، در بیست و هشتم دی‌ماه موفق به ثبت رکورد تولید ۷۴۶ هزار و ۶۰۳ عدد محصول شد که بر این اساس رکورد تولید ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰ شکسته شد.
وی تاکید کرد: اصلاح و بهبود فرآیندهای درون سازمانی و حمایت مدیران عامل گروه صنعتی ایران خودرو، شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو و ساپکو را از جمله مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در ثبت این رکورد عنوان کرد و گفت: حذف موانع تولید، بازنگری و بهبود در نحوه PM دستگاه ها و تجهیزات از دیگر عوامل کسب این موفقیت است.
مدیرعامل شرکت صنعتی محورسازان ایران خودرو ابراز امیدواری کرد، با انجام پروژه‌ها و برنامه‌های استراتژیک تعریف شده به زودی شاهد افزایش تیراژ تولید و توسعه سبد محصولات جدید در راستای تحقق برنامه های کلان توسعه محصول گروه خودروسازی ایران خودرو باشیم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=62725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.